رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به اصفهان داشته باشد

امام جمعه سابق اصفهان گفت: رئیس جمهور با شناختی که از اصفهان دارد باید توجه ویژه‌ای به این استان در حوزه‌های صنعت، آب و فرهنگ داشته باشد. همچنین استاندار و شهردار اصفهان مسائل و مشکلات اصفهان را در این سفر مطرح کنند تا نگاه ویژه‌ای به این استان صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مطالبات مردم و مسئولان استان اصفهان از رئیس‌جمهور در سفر به این استان اظهار کرد: جایگاه فرهنگی، صنعتی، نظامی، پایگاه‌های مهم نظامی، مردم ولایتمدار و آب اصفهان باید مدنظر دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: اصفهان را نمی‌توان مانند یک استان معمولی نگاه کرد زیرا اصفهان یک شهر تأثیرگذار است و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است. شهدا از خون خود گذشتند تا از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه سابق اصفهان تصریح کرد: علما، شهدا، شیخ‌بهایی و علامه مجلسی اصفهان از جمله ظرفیت‌های مهم این استان هستند و با تأسیس مؤسسه نهج‌البلاغه از سال ۹۴ و برگزاری همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد خوراسگان به این ارزش‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار استان اصفهان افزوده شده است، از این‌رو برای نشر فرهنگ نهج‌البلاغه در نظام، حکومت و ادارات باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم با شناختی که از اصفهان دارد توجه ویژه‌ای به این استان در حوزه‌های صنعت، آب و فرهنگ داشته باشد؛ از استاندار و شهردار اصفهان می‌خواهیم که همه این موارد را در خصوص اصفهان مطرح کنند تا نگاه ویژه‌ای به اصفهان صورت بگیرد.

کد خبر 581928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.