لزوم سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها و رفع کاستی‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها و رفع کاستی‌ها، انتظار مردم از این شورای اسلامی شهر است، لذا خدمات‌رسانی مستمر را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در سی‌ودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ساری که با حضور شهردار این شهر برگزار شد، ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های این شهر، اظهار کرد: سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها و رفع کاستی‌ها، انتظار مردم از این شورای اسلامی شهر است، لذا برای بهتر شدن وضعیت شهر ساری نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر ساری به عنوان نهاد مردمی خدمات‌رسانی مستمر را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: سهم خود را از توسعه استان بر عهده می‌گیریم و در شرایط فعلی کشور نیاز داریم با اجرای پروژه‌ها امیدآفرینی کنیم.

شهرداری ساری در راستای شفافیت گام برداشته است

جواد طالبی، شهردار ساری نیز در این جلسه با تشریح عملکرد شهرداری، گفت: در نخستین گام برای مدیریت هزینه‌های شهرداری، ساماندهی نیروها در دستور کار قرار دارد؛ هدف از این اقدام ساماندهی است و انتظار می‌رود تمام نیروها بر اساس احکام شغلی خود و با برنامه‌ریزی که برای ساماندهی شغلی در نظر گرفته شده است، با مجموعه مدیریت شهری هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری ساری در راستای شفافیت گام برداشته است، ادامه داد: برای نخستین بار در مازندران پروانه ساخت و مجوز پایان کار تک برگ را تحقق بخشیدیم و در انتظار همراهی نظام مهندسی استان هستیم تا فرایند صدور پروانه ساختمانی و پایان کار هوشمند شود.

شهردار ساری با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای اجرا یا تکمیل برخی پروژه‌ها، گفت: بسیاری از پروژه‌ها با ورود سرمایه‌گذار با سرعت بیشتری به اتمام می‌رسد و با مشارکت مردم در این زمینه می‌توان نتایج بهتری کسب کرد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۰۴ میلیارد و ۹۹ میلیون تومان درآمد شهرداری ساری بوده است، افزود: درآمد شهرداری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ میلیارد تومان افزایش یافته او افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 581901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.