هوای اصفهان با ۱۰ ایستگاه خاموش سالم است

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای در کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه جی با شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه باهنر با شاخص ۸۰، رودکی با شاخص ۷۸، فرشادی با شاخص ۷۹، فیض با شاخص ۷۵ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۷۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان، انقلاب، احمدآباد، پروین، رهنان، خرازی، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین شهر با شاخص ۶۶ و سجزی با شاخص ۹۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه مبارکه خاموش است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 581897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.