خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در جریان سفر رئیس جمهور

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: فرآیند خدمت‌رسانی در میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر رئیس جمهور به استان اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا عرب‌ها به تبیین فرآیند خدمت‌رسانی میز ارتباطات مردمی مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اصفهان پرداخت.

وی افزود: سامانه تلفنی ۱۱۱ و وب سایت https://111.ir به منظور مدیریت مراجعات مردمی به نظام بانکی و با هدف تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مردم استان آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات اقتصادی عموم مردم و فعالان اقتصادی استان، میز ارتباط مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اصفهان نیز با حضور مسئولان دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان شامل اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل امور مالیاتی، بانک‌ها و بیمه‌ها، اداره کل گمرک، اداره کل اموال تملیکی و بورس از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ روزهای چهارشنبه بیست‌وپنجم خرداد و پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه به مدت دو روز پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی تصریح کرد: مردم در هر نقطه از استان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مسائل و مشکلات و درخواست خود را مطرح کنند. پس از ثبت جزئیات درخواست‌ها توسط کاربران و ارسال به دستگاه‌های ذی‌ربط، کد رهگیری جهت پیگیری‌های بعدی بلافاصله به تلفن همراه شخص پیامک خواهد شد.

به گزارش ایمنا، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در جریان بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور محترم به استان اصفهان واقع در خیابان مشتاق مستقر و آماده پاسخگویی به مردم استان خواهد بود.

کد خبر 581869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.