عینک واقعیت افزوده اپل چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که عینک واقعیت افزوده اپل احتمالا سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که عینک هوشمند واقعیت افزوده این شرکت اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد؛ این بدان معنا است که عینک واقعیت افزوده اپل دو سال پس از معرفی هدست واقعیت ترکیبی رونمایی خواهد شد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که اپل اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۳ هدست واقعیت ترکیبی جدیدی را معرفی کند.

اطلاعات زیادی در مورد عینک شایعه شده اپل در دست نیست و اکثر اطلاعات فاش شده در ماه‌های اخیر به هدست واقعیت ترکیبی این شرکت اشاره می‌کند. مطمئناً هدست واقعیت ترکیبی اپل پیشرفته‌تر از عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهد بود و احتمالاً مجموعه‌ای از فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مجهز به تراشه‌های اختصاصی اپل و احتمالاً نمایشگر 8K برای هر چشم را در خود جای خواهد داد.

به نظر می‌رسد که هنوز فاصله زیادی تا معرفی عینک واقعیت افزوده اپل داریم و ممکن است این شرکت همچنان تغییراتی در طراحی آن اعمال کند. بنابراین ممکن است محصول نهایی با محصولی که امروز روی آن کار می‌کند، تفاوت داشته باشد. حتی احتمال دارد که شرکت اپل در صورت نتیجه‌بخش نبودن پروژه ذکر شده، آن را کاملاً لغو کند. البته در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل، اطلاعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد در راه تبدیل شدن به محصول واقعی است.

کد خبر 581860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.