گلکسی واچ ۵ احتمالا با قابلیت شارژ ۱۰ وات عرضه می‌شود

گواهی FCC نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ پنج سامسونگ احتمالا از شارژر ده واتی پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گواهی FCC سه مدل ساعت هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-R900، SM-R910 و SM-R920 را نشان می‌دهد که دو نسخه اول در واقع به مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ پنج اشاره می‌کند و شناسه سوم مربوط به گلکسی واچ پنج پرو است. گواهی FCC نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ پنج سامسونگ احتمالاً از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

انتظار می‌رود که سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ در مقایسه با نسل کنونی این محصول از باتری بزرگ‌تر بهره ببرند. مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ به ترتیب به باتری ۲۷۶ و ۳۹۷ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. گلکسی واچ پنج پرو نیز احتمالاً از باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ پنج پرو به قاب چرخشی مجهز نخواهد شد، طراحی سری گلکسی واچ پنج در مقایسه با نسل سری گلکسی واچ چهار تغییر قابل توجهی نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار سری گلکسی واچ پنج می‌توان به بلوتوث، وای‌فای ۲.۴ و پنج گیگاهرتز، حسگر تشخیص دمای بدن و NFC اشاره کرد. به نظر می‌رسد که این ساعت‌ها در نسخه LTE نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گزارش‌های پیشین ارائه شده حاکی از این است که سامسونگ در ماه اوت از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصولات، می‌توان انتظار داشت جزئیات بیشتری درباره آن‌ها در دسترس قرار بگیرد.

کد خبر 581859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.