مسیرهای سم‌پاشی ۲۵ خرداد در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سم‌پاشی درختان در شامگاه (چهارشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم خردادماه_ اظهار کرد: در منطقه چهار خیابان رشحه و فرعی‌ها، در منطقه هفت باغ فدک، در منطقه ۹ تکمیل مادی قمیش حدفاصل خیابان سردار حجازی و کهندژ و در محدوده ناژوان مادی فدن در شامگاه امروز سم‌پاشی خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سم‌پاشی درختان با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی خودداری کنند و از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سم‌پاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 581835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.