عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ خردادماه

در این بسته خبری از جشنواره ملی سازه‌های آجری در گنبدکاووس تا طرح توسعه تپه شهدا و شناسایی ساختمان‌های بلندمرتبه‌ در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح توسعه تپه شهدا بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض شهرداری برای اجرای طرح توسعه تپه شهدا بروجرد اختصاص یافت.

گنبدکاووس؛ میزبان نخستین جشنواره ملی سازه‌های آجری

سید علی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از برگزاری نخستین جشنواره ملی سازه‌های آجری در مهرماه امسال در این شهرستان خبر داد.

شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بجنورد

حسن صحراگرد، رئیس آتش‌نشانی بجنورد از شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بجنورد خبر داد.

تداوم آسفالت‌ریزی معابر شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: کارخانه آسفالت شهرداری به صورت روزانه در حال فعالیت است و ماشین‌آلات و امکانات همواره با تمام ظرفیت به کار گرفته می‌شود.

کاهش ۹۰ درصدی هزینه فضاسازی شهر خمین

وحید قاسمی، معاون خدمات شهری شهرداری خمین گفت: از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون، هزینه فضاسازی‌های شهر ۹۰ درصد کاهش داشته است.

آغاز عملیات اجرایی بوستان شهید گمنام در شهرک یادگار امام رفسنجان

پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی از آغاز عملیات اجرایی بوستان شهید گمنام در شهرک یادگار امام خبر داد و گفت: پروژه مذکور به تازگی وارد فاز اجرایی شده و امیدواریم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شناسایی و بررسی ساختمان‌های بلندمرتبه‌ی بدون پایان‌کار در قزوین

شیوا شهرام‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از شناسایی ساختمان‌های بلند مرتبه‌ی بدون پایان کار با محوریت بررسی اصول فنی و ایمنی ساختمان‌ها خبر داد.

کد خبر 581828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.