ایران ۲ _ آمریکا صفر/پیروزی مقتدرانه ایران مقابل آمریکا

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر صفر آمریکا را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان امروز _سه شنبه بیست‌وچهارم_ در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مقابل آمریکا قرار گرفت.

این دیدار در شهرهراکلیون جزیره کرت یونان برگزار شد که ملی‌پوشان نوجوان ایران توانستند با نتیجه ۲ بر صفر تیم آمریکا قهرمان منطقه آمریکای شمالی و مرکزی را شکست دهند. ملی پوشان تیم نوجوانان هندبال ساحلی ایران در نیمه نخست با نتیجه ۳۱ بر ۱۰ و در نیمه دوم با برتری ۲۰ بر ۸ تیم ملی آمریکا را در هم کوبیدند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود امروز از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

کد خبر 581784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.