آغاز عملیات پیاده‌روسازی در تنکابن

شهردار تنکابن از آغاز عملیات پیاده‌روسازی در نقاط مختلف این شهر خبر داد و گفت: دغدغه مسئولان شهری علاوه بر تغییر پیاده‌روها، زیباسازی محورهای پیاده‌رو است و حدالامکان سعی شده تا با بهره‌گیری از متریال‌های مناسب و به‌روز و اجرای طرح‌های زیبا و جذاب، فضای پیاده‌روهای سطح شهر برای شهروندان جذاب باشد.

محمد ابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شروع عملیات پیاده‌روسازی در نقاط مختلف شهر از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری در دستور کار مجموعه شهرداری تنکابن قرار دارد.

وی افزود: بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرداری در فرایند انجام مناقصه بوده و بخشی دیگر در مرحله عقد قرارداد است و طی هفته‌های جاری تمام پروژه‌های عمرانی شهر با مشخص شدن پیمانکاران در سطح شهر و محلات اجرایی خواهد شد.

شهردار تنکابن خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری برای نخستین‌بار از طریق سامانه‌ی دولتی ستاد انجام و در فضای عمومی برابر و در شفافیت کامل همه مناقصه‌ها و مزایده‌ها انجام و دلیل تأخیر شروع پروژه‌های عمرانی نیز بدین سبب بوده است.

شهردار تنکابن از توجه به زیباسازی شهری در انجام پیاده روهای شهر خبر داد و تصریح کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده جهت ساماندهی فضاهای شهری، بیشتر این فضاها کسل‌کننده و غیر جذاب و به دور از سرزندگی می‌باشند که انگیزه‌ای برای عبور و مرور و یا مکث برای مخاطبین ایجاد نمی‌کنند.

وی افزود: دغدغه فعلی مسئولان شهری علاوه بر تغییر پیاده‌روها، زیباسازی محورهای پیاده‌رو است و حدالامکان سعی شده تا با بهره‌گیری از متریال‌های مناسب و به‌روز و اجرای طرح‌های زیبا و جذاب، فضای پیاده‌روهای سطح شهر برای شهروندان جذاب و زیبا کند.

کد خبر 581760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.