مشعل کارخانه آسفالت شهرداری قیدار روشن شد

شهردار قیدار از راه‌انداری کارخانه آسفالت شهرداری با ظرفیت تولید ۳۰۰ تن آسفالت در روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی و اوورهال کارخانه شن، ماسه و آسفالت شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال هم‌اکنون آماده به کار است.

وی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در اجرای پروژه‌های عمرانی افزود: با راه‌اندازی کارخانه آسفالت و کارگاه تولید شن و ماسه ضمن تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی، در هزینه تمام شده پروژه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

شهردار قیدار با اشاره به تولید روزانه ۳۰۰ تن آسفالت خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه، عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی، عملیات آسفالت در معابر و مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد آغاز می‌شود.

موسوی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تأمین منابع مالی پروژه‌ها، تا پایان فصل عمرانی ۱۲ هزار تن آسفالت تولید و در سطح معابر شهر پخش می‌شود.

شهردار قیدار با اشاره به حذف واسطه‌ها در تولید آسفالت گفت: به منظور بازدهی بیشتر پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها، شهرداری قیدار با راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن و استفاده از ماشین‌آلات در اختیار این نهاد، اقدام به حمل مخلوط سنگ از معدن کرده است.

موسوی با تاکید بر اهمیت اشتغال‌زایی، افزود: راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری به اشتغال ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۱۸ نفر به صورت غیرمستقیم کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: شهرداری با تهیه بیش از ۴۰۰ تن قیر و حمل مخلوط به میزان بیش از ۲۵ هزار تن، آماده تولید آسفالت پیش‌بینی شده است.

کد خبر 581756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.