۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
آغاز نهضت آسفالت در خنجین

شهردار خنجین از آغاز گسترده عملیات آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و گفت: آسفالت‌ریزی معابر در محله‌های مختلف شهر به مساحت بیش از ۲۵ هزار مترمربع با مصرف بیش از ۳۵۰۰ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال آغاز شده است.

محسن آشناور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری خنجین در راستای توزیع عادلانه، افزایش خدمات و ارتقای سطح رفاه اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر در دستور کار قرار دارد و جزو اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱ است، اظهار کرد: اجرای پروژه آسفالت‌ریزی معابر در محله‌های مختلف شهر به مساحت بیش از ۲۵ هزار مترمربع با مصرف بیش از ۳۵۰۰ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

شهردار خنجین با اشاره به دریافت حدود ۱۶۰ تن قیر سهمیه از طریق دفتر شهری استانداری و برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار، خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و تبدیل قیر به آسفالت، خیابان‌های یادگار امام، گلستان یک و دو و کشاورز در سال جاری آسفالت می‌شود. این میزان آسفالت‌ریزی در تاریخ شهرداری، به لحاظ حجم و اعتبار بی‌سابقه است.

آشناور تصریح کرد: با وجود این حجم از آسفالت‌ریزی، مشکلات بسیاری در حوزه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر وجود دارد و هنوز هم معابر زیادی در سطح شهر نیازمند زیرسازی و آسفالت است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری خنجین است، تاکید کرد: اجرای پروژه آسفالت معابر با هدف بهبود چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.

شهردار خنجین با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر رضایت شهروندان، گفت: شهروندان خنجین شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند، بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان به کار گرفته است و امیدوار هستیم با ارائه خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه‌های عظیم شهر باشیم.

کد خبر 581743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.