۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
۹ بازار روز در قم ایجاد شد

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در راستای ساماندهی دست‌فروشان با همکاری مناطق هشت‌گانه و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ۹ بازار روز در این کلان‌شهر ایجاد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی بازارهای روز و دست‌فروشان، اظهار کرد: بر این اساس "شنبه‌بازار" واقع در بلوار شهید تهرانی‌مقدم منطقه شش، "یکشنبه‌بازار" واقع در بلوار کبیری شهر قائم منطقه پنج و "دوشنبه‌بازار" در دو مکان بلوار جمهوری واقع در منطقه چهار و خیابان بعثت شهرک فاطمیه منطقه شش ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین "سه‌شنبه‌بازار" در دو مکان پردیسان بلوار ابوطالب و بلوار همت انتهای خیابان سروستان، " پنجشنبه‌بازار واقع در بلوار محتشم کاشانی واقع در منطقه یک و "جمعه‌بازار" در دو مکان پارکینگ بوستان جوان واقع در منطقه دو و جمکران خیابان ظهور واقع در منطقه پنج ایجاد شده است که تحت نظارت سازمان میادین فعالیت می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به همکاری مناطق هشت‌گانه و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در جهت ساماندهی دست‌فروشان در مکان‌های یاد شده، افزود: بیشترین اهتمام سازمان میادین بر حفظ کرامت شهر و شهروندان بوده است و موضوع جمع‌آوری دست‌فروشان مطرح نیست، بلکه بیشتر رفع سد معبر و ساماندهی در این حوزه مورد تأکید است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات سازمان در این حوزه بیشتر جنبه ساماندهی دارد، افزود: شن‌ریزی، استقرار سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری کهنه‌فروشان، محصورسازی، استقرار مأموران نظامی و انتظامی از جمله اقدامات ساماندهی در جهت برگزاری مطلوب روزبازارها در ایام هفته است.

کد خبر 581727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.