نخ کوبلن | بهترین مارک نخ کوبلن در خرازی آنلاین وحدت شاپ

حتماً می‌دانید که یکی از راه‌های زیباتر کردن پارچه‌ها مخصوصاً پارچه‌های ساده، ایجاد گلدوزی‌های زیبا و رنگی بر روی آنها است.

‌البته به اینکه وسایل مورد نیاز برای زیباسازی را از کجا خریداری نمایید نیز، بستگی دارد. فروشگاه وحدت شاپ با نزدیک به ۴۰ سال تجربه در زمینه فروش لوازم خرازی آنلاین و فیزیکی، به همه با هر سلیقه‌ای کمک می‌کند تا پارچه‌های خود را زیباتر کنید.

حتی ممکن است دور برخی پارچه‌ها مانند پارچه‌های نمدی نیز نیاز به تمیزکاری و زیباسازی داشته باشد. در چنین شرایطی نخ کوبلن با رنگ‌های شاد و متنوع خود، به کمک هنرمندان می‌آید. نخ کوبلن یکی از پرکاربردترین انواع نخ‌ها در کارهای هنری است. این نوع نخ شامل ۶ لایه نخ با طول ۸ متر می‌شود که به صورت کلاف پیچیده شده و به فروش می‌رسد. الیاف نخ کوبلن می‌توانند مصنوعی یا طبیعی باشند. در هر حال، برای هر دو نوع نخ، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها وجود دارد که برای هر نوع پارچه، طرح و هدفی، مناسب خواهد بود.

انواع نخ کوبلن با برندهای داخلی و خارجی مختلفی در بازار وجود دارند. قیمت نخ کوبلن نیز بر اساس برند تولید کننده، کیفیت نخ کوبلن، جنس و وزن آن مشخص می‌شود. بنابراین، بهتر است هنگام خرید به همه این فاکتورها دقت داشته باشیم. برای خرید بهترین مارک نخ کوبلن می‌توانید به فروشگاه آنلاین وحدت شاپ مراجعه کنید.

نخ کوبلن | بهترین مارک نخ کوبلن در خرازی آنلاین وحدت شاپ

نخ کوبلن

به نخ‌های شش لایه‌ای که برای انجام کارهای تزیینی مانند گلدوزی، نمد دوزی، روبان دوزی، تولید دستبند و مانند آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند، نخ کوبلن گفته می‌شود. انواع نخ کوبلن را می‌توان با ضخامت‌های کمتری به کار برد. در واقع، برای کارهای ظریفی که نیاز به نخ‌های نازک‌تر دارد، می‌توان چند لایه از نخ را جدا کرده و از مابقی آن استفاده نمود.

در حال حاضر مارک‌های مختلفی از نخ کوبلن در بازار موجود هستند که ویژگی‌های خاص خود را دارند. جنس، وزن و طیف رنگی از مشخصه‌های اصلی هر نوع مارک نخ کوبلن است. بر همین اساس نیز قیمت انواع نخ کوبلن با مارک‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. برای انتخاب و خرید بهترین مارک نخ کوبلن می‌توانید به فروشگاه آنلاین وحدت شاپ مراجعه کنید.

انواع نخ کوبلن از نظر جنس و وزن

امروزه، انواع نخ کوبلن ساخته شده با الیاف طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند که به صورت کلاف‌های ۸ متری به فروش می رسند. وزن هر کلاف نخ نیز با دیگری متفاوت است. همین مساله باعث شده تا هر نوع نخ کوبلن با وزن مشخص، برای کارهای خاصی به کار برده شود.

انواع نخ کوبلن از نظر رنگ

نخ‌های کوبلن دارای رنگ‌های متنوعی هستند. حتی به ازای هر رنگ می‌توان طیف وسیعی از رنگ‌ها از روشن‌ترین تا تیره‌ترین را در بازار یافت. مقاومت هر کدام از نخ‌های کوبلن به اندازه‌ای است که در اثر شست و شو دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی نمی‌شوند. اتفاقاً شاید مهم‌ترین دلیل محبوبیت نخ‌های کوبلن نیز همین مساله باشد.

نخ کوبلن | بهترین مارک نخ کوبلن در خرازی آنلاین وحدت شاپ

انواع نخ کوبلن از نظر کارایی

نخ‌های کوبلن انواع مختلفی دارند که برای کاربردهای متنوع مناسب هستند. برخی از مهم‌ترین نخ‌های کوبلن عبارت اند از:

· نخ پنبه‌ای

· نخ نورتاب

· نخ چند رنگ یا مالتی کالر

· نخ ساتن یا ریون

· نخ متالیک

· نخ ابریشمی

· نخ کتان

· نخ عمامه‌ای

انواع نخ کوبلن از نظر حجم خرید

تهیه انواع نخ کوبلن کاملاً به حجم مورد نیاز مصرف کننده بستگی دارد. برای مثال، افرادی که کارهای هنری عمده انجام می‌دهند، بهتر است به صورت بسته‌ای خرید کنند. زیرا معمولاً خرید بسته‌هایی که تعداد زیادی کلاف نخ کوبلن در آنها قرار داده شده است، باصرفه تر از خرید تکی آنها خواهد بود.

نخ کوبلن | بهترین مارک نخ کوبلن در خرازی آنلاین وحدت شاپ

بهترین مارک نخ کوبلن در خرازی آنلاین وحدت شاپ

از آنجا که نخ کوبلن برای گلدوزی، نمد دوزی، روبان دوزی و ساخت دستبند به کار می‌رود، لازم است مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد. بنابراین، مصرف کننده همواره باید به دنبال خرید بهترین مارک نخ کوبلن باشد. هر کلاف نخ کوبلن از هر برندی، جنس، وزن و رنگ خاص خود را دارد. بنابراین، لازم است که افراد بر اساس نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب نمایند.

در حال حاضر برند پنگوئن یکی از شناخته شده ترین و بهترین مارک‌های تولید کننده نخ کوبلن است. این نوع مارک از نخ‌های کوبلن، انواع نخ با رنگ‌های مختلف و الیاف طبیعی یا مصنوعی را به صورت تکی یا بسته‌ای به فروش می‌رساند. کلاف نخ‌هایی که در یک بسته وجود دارند ممکن است به صورت تک رنگ یا چند رنگ باشند.

چنانچه قصد خرید بهترین مارک نخ کوبلن با رنگ‌ها، جنس‌ها و وزن‌های مختلف را دارید، می‌توانید به وبسایت وحدت شاپ سری بزنید. این فروشگاه آنلاین شرایط مقایسه و انتخاب بهترین وسایل خیاطی از جمله سوزن ته گرد و نخ کوبلن با قیمت مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است.

کد خبر 581725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.