بازارچه شهرستانی در تهران بازسازی و نوسازی می‌شود

شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بازارچه شهرستانی یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه است که قدمت آن به دهه ۳۰ بر می‌گردد و به دلیل فرسودگی نیازمند نوسازی و بازسازی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری شهردار تهران، محمد هادی علی‌احمدی از آغاز روند و مراحل بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی با همکاری سازمان زیباسازی در ضلع جنوب‌شرقی میدان امام حسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: این بازارچه به دلیل فرسودگی نیازمند رسیدگی بیشتر و بازسازی است که شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری سازمان زیباسازی، نوسازی و بازسازی محیطی نوسازی و بهسازی آن را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه بازارچه شهرستانی یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه ۱۳ است که قدمت آن به دهه ۳۰ برمی‌گردد، ادامه داد: تغییرات و اقدامات در دو بخش صورت می‌گیرد که موجب ارتقای امنیت و زیبایی بصری بازار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران افزود: در بخش اول تغییرات شامل کف وضع موجود (آسفالت) به کفپوش بتنی به ضخامت هشت سانتی‌متر و اصلاح شیب‌بندی معابر ختم می‌شود و در بخش دوم اقدام جهت بازپیرایی جداره و همسان‌سازی تابلو ها، کرکره و ویترین مغازه است که این اقدام شامل حذف زوائد بصری نیز می‌شود.

وی تقویت حضور پذیری و همه شمول بودن، حفظ، تقویت و معاصر سازی بستر موجود و ارتقای هویت و حس مکان، پیش‌بینی تحقق پذیری طرح در چارچوب مشارکت مردمی و تأمین منابع از اهداف این طرح است و تصریح کرد: " بازارچه شهرستانی" دارای فضایی پیاده‌رو مدار، سرزنده، پویا و دارای مراکز خدماتی کارا جهت خرید شهروندان تهرانی است.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر، هماهنگی لازم با ادارات و سازمان‌ها جهت حفاری مورد نیاز در محدوده انجام شده است، گفت: علاوه بر بازدیدهای میدانی مشترک، جلسات مختلفی با حضور کسبه به منظور پیشبرد هر چه بهتر طرح برگزار شده است.

کد خبر 581718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.