تولید محتوا یعنی چه؟ 0 تا 100 کسب در امد به از تولید محتوا به سبک کدُ سئو

در حال حاضر همه افراد که به نحوی با اینترنت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سر و کار دارند از محتوا استفاده می‌کنند.

گوگل و دیگر موتورهای جستجو در پاسخ به سوالات کاربران در نوار جستجو محتواهای مختلفی را در زمینه‌ای خاص نشان می‌دهند. اما این محتواها چی هستند و چگونه تولید می‌شوند و کلاً تولید محتوا یعنی چه. کسب و کارهای مختلف برای معرفی برند و محصولات خود نیاز به تولید محتوا دارند و شرکت‌های زیادی در زمینه سفارش تولید محتوا در فضای مجازی فعال هستند. کسب در آمد از تولید محتوا در حال حاضر بسیار پر رونق است و بسیاری از افراد حتی به صورت دورکاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. کدسئو یکی از بهترین شرکت‌های تولید محتوا و سئو سایت است که خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تولید محتوا یعنی چه؟

انواع محتوا شامل استوری ها و پُست ها در اینستاگرام (Instagram)، پُست های بلاگ ها، گیف‌ها (GIFs)، میم‌ها (Memes) است که می‌تواند بسته به میزان جذابیتی که دارد توجه مشتری را به خود جلب کند. اکنون بخش زیادی از زندگی روزمره افراد به محتوا وابسته است و اجتناب از آن غیرممکن به نظر می‌رسد. محتوا می‌تواند راهنمایی برای تصمیم گیرها باشد، سرگرم کننده بوده و بر لبمان لبخند بنشاند، سبب افزایش آگاهی ما از موضوعی خاص شده و به سوالات ما در زمینه خاصی پاسخ می‌دهد. در کسب و کارها این محتوا است که باعث جلب توجه و مشارکت مشتری می‌شود و می‌تواند رضایت مشتری را به دست آورد. همچنین تولید محتوا روی ترافیک سایت تاثیر مثبت دارد و می‌تواند کاربران بیشتر و جدیدی را به سمت سایت بکشاند. در نتیجه همه این موارد شرکت می‌تواند به درآمدزایی بالایی دست یابد. اما تولید محتوا یعنی چه؟ به فرآیند تولید ایده‌هایی جذاب برای پرسونای مخاطب که به صورت متنی یا بصری و تصویری برای دادن اطلاعات مفید به مشتریان تهیه می‌شود؛ و از طریق ویدئو، بلاگ یا اینفوگرافی و… در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

روش‌های کسب درآمد از تولید محتوا

  1. فروش مستقیم محتوا: فروش محصول محتوا محور به مشتریان یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از تولید محتوا است؛ به عنوان مثال فروش فایل‌های آموزشی به صورت صوتی و تصویری نمونه‌ای از فروش مستقیم محتوا است. از دیگر نمونه‌های این نوع کسب در آمد از محتوا می‌توان به فروش کتاب‌های الکترونیکی و فایل‌های متنی، پرسشنامه‌ها و چک لیست‌های تخصصی اشاره کرد.
  2. فروش دسترسی به محتوا: روش فروش دسترسی به محتوا بیشتر مورد استفاده سایت‌های خبری و موسسات آموزشی است. با مقایسه فروش محصول با فروش دسترسی مزایا و معایب آنها از نگاه تولید کننده محتوا مشخص می‌شود. در فروش محصول قیمت بالا است ولی در فروش دسترسی کسی که از محتوا می‌خواهد استفاده کند انتظار قیمت کمتری را برای دسترسی به محتوا دارد. در روش فروش محصول، فقط یک بار محتوا فروخته می‌شود و ارتباط با مخاطب پایان می‌یابد و امکان برقراری رابطه طولانی مدت با مخاطب دشوار است. فروش دسترسی به محتوا در بحث کسب درآمد از تولید محتوا این مزیت را دارد که می‌توان روی آن الگوی اشتراک (مشترک شدن) را تعریف نمود. البته تولید کننده محتوا باید بتواند به قدری تخصصی و دقیق کار تولید محتوا را انجام دهد که با سایر تولیدکنندگان محتوا متمایز باشد؛ تا در پایان هر بار اشتراک بتواند مخاطب را به تمدید اشتراک ترغیب نماید.
  3. جذب حامی یا اسپانسر: کسب و کارهای مختلف با اهداف گوناگون مثل برندسازی، کسب سود مستقیم یا مسئولیت اجتماعی به حمایت تولیدکنندگان محتوا روی می‌آورند. به عنوان مثال یک شتاب دهنده کسب و کارهای نوپا می‌تواند با هدف آشنا سازی استارتاپ های مختلف با این شتاب دهنده از مجموعه‌هایی که در پادکست‌های خود به معرفی کسب و کارهای تازه کار می‌پردازند حمایت نماید. افراد یا موسساتی که محتوای مفید رایگان عرضه می‌کنند برای پوشش هزینه‌های خود و نه صرف کسب سود از طریق در خواست داوطلبانه پول از مخاطبان خود می‌خواهند برای ادامه فعالیت از آنها حمایت کنند.

کسب درآمد از تولید محتوا به سبک کد سئو

تا اینجا فهمیدیم تولید محتوا یعنی چه و با روش‌های فروش محتوا و کسب درآمد از تولید محتوا آشنا شدیم. کد سئو به عنوان برترین شرکت سفارش تولید محتوا می‌تواند کسب و کارهای مختلف را در جهت برندسازی و معرفی خدمات و محصولات آنها در فضای اینترنت یاری کند. این شرکت از اعتبار بالایی برخوردار است و می‌تواند محتوای ارزشمند و مفیدی را در اختیار کسب و کارها قرار دهد تا نیازهای بازاریابی دیجیتال خود را رفع نمایند. با انتخاب بهترین آژانس تولید محتوا می‌توان یک رابطه تجاری قابل اطمینان و طولانی مدتی را به صورت حرفه‌ای داشت؛ در نتیجه هم کارفرما و هم شرکت تولید محتوا می‌توانند به سودمندی برسند.

سفارش تولید محتوا در طولانی مدت به یک شرکت تولید کننده محتوا می‌تواند موجب آشنایی بیشتر این شرکت با کسب و کار شده و با گذشت زمان بتواند محتوایی بهتر و مناسب‌تر برای برند سازی کسب و کار تولید کند. تولید محتوایی با کیفیت برای سایت می‌تواند احتمال موفقیت در برابر رقبا را افزایش دهد. در صورتی که کسب و کار توسط تولید محتوا با کیفیت پیشرفت کند، این موضوع نیز روی موفقیت شرکت تولید محتوا موثر خواهد بود.

مراحل سفارش تولید محتوا در کدسئو

تولید محتوا یعنی چه؟ 0 تا 100 کسب در امد به از تولید محتوا به سبک کدُ سئو

  1. اعلام هزینه: مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت کدسئو و پر کردن فرم مربوط به ثبت سفارش تولید محتوا به صور آنلاین از قیمت و هزینه تولید محتوا مطلع شوند.
  2. در مرحله بعد به سامانه مدیریت محتوا کد سئو وارد شده و هزینه سفارشات را پرداخت نمایند.
  3. سفارش ثبت شده برای نویسندگان سایت کدسئو نمایش داده می‌شود و با انتخاب هر یک از سفارشات، نویسنده نگارش را شروع می‌کند.
  4. بعد از اتمام کار و بارگذاری محتوا توسط نویسنده، از طریق پیامک به کارفرما اطلاع داده می‌شود تا کار را بررسی نماید.
  5. در این مرحله محتوا توسط کارفرما مشاهده شده و می‌تواند تایید یا رد شود.
  6. در نهایت محتوا به همراه تصویر در سایت کارفرما درج می‌شود.

جمع بندی

کدسئو به دلیل خدمات متنوع و با کیفیتی که ارائه می‌دهد توانسته درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند. حال اگر شما نیز علاقه دارید با این شرکت برای تولید محتوا و یا سئو همکاری کنید و از خدمات آن در جهت برندسازی و کسب سود بهره ببرید پیشنهاد می‌کنیم همین الان سفارش خود را ثبت کنید.

کد خبر 581710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.