۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
معابر منطقه ۲ تبریز آسفالت شد 

شهردار منطقه دو تبریز گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان،‌ معابر اصلی و فرعی این منطقه آسفالت شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، موسی علی پور اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد شهروندان از معابر این منطقه از ۱۰ روز گذشته عملیات آسفالت‌ریزی کلید خورد که تاکنون بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی حوزه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ کماکان ادامه دارد، افزود: در همین راستا، آسفالت‌ریزی چند محله شهرک یاغچیان به منظور هموار کردن مسیرها و رفع موانع عبوری شهروندان، اجرا شده است.

شهردار منطقه دو تبریز گفت: آسفالت کوی فروردین آبرسان و مقابل اداره برق جاده "ائل‌گلی" از دیگر معابر سطح حوزه منطقه است که در راستای رفت و آمد آسان شهروندان آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به صدور بیش از ۶۰۰ فقره گواهی استعلام شهرسازی گفت: علاوه بر ارائه خدمات مختلف شهرسازی به شهروندان و مراجعه‌کنندگان به حوزه شهرسازی از ابتدای سال تاکنون، ۶۱۷ فقره گواهی استعلام و ۹۳ گواهی عدم خلافی صادر شده است.

علی‌پور از کاشت نهال‌های کاج در پارک سوسنگرد با مشارکت مدرسه علوی خبر داد و افزود: با مشارکت جمعی از دانش آموزان مدرسه علوی، نهال‌های کاج در پارک سوسنگرد با نصب پلاک به نام هر یک از دانش آموزان کاشته شد.

وی هدف از مشارکت و حضور دانش آموزان در انجام کاشت نهال را آموزش کودکان برای نگهداری صحیح از فضاهای سبز شهری و توسعه فرهنگ درختکاری در بین شهروندان کودک، اعلام کرد.

کد خبر 581692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.