حضور پرقدرت سیتی در بازار نقل و انتقالات

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه بیستم‌وچهارم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* طبق اعلام رسانه‌ها، تیم فوتبال منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب آنتونی، وینگر آژاکس در تابستان امسال است؛ این درحالی است که باشگاه‌های زیادی به او علاقه دارند.

* پس از پایان پایان یافتن تلاش موفقیت‌آمیز برای جذب ارلینگ هالند، منچسترسیتی حالا برای به خدمت گرفتن یک هافبک، کالوین فیلیپس را هدف قرار داده و برای جذب او تلاش خواهد کرد.

حضور پرقدرت سیتی در بازار نقل و انتقالات

دیلی تلگراف:

* پیتر کنیون، مدیر اجرایی سابق منچستریونایتد و چلسی، در کنسرسیومی حضور دارد که برای خرید اورتون وارد مذاکره شده است.

* نیوکاسل یونایتد آماده است تا از رقابت برای جذب سون بوتمن مدافع میانی لیل خارج شود، به این دلیل که باشگاه فرانسوی نظر خود را در مورد پذیرش پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی تغییر داد و قیمت درخواستی را به ۳۶ میلیون پوند افزایش داده است.

دیلی میل:

* طبق گزارش‌ها، یکی از کاندیداهای ریاست جدید اتلتیک بیلبائو می‌خواهد مائوریسیو پوچتینو به عنوان مربی در باشگاه باسکی انتخاب شود.

* براساس گزارش‌ها در اسپانیا، روبرت لواندوفسکی پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد و با بارسلونا به توافق رسید.

* میلان، قهرمان سری آ، ظاهراً علاقه‌مند به جذب مارکو آسنسیو، بازیکن رئال مادرید است؛ بازیکنی که گفته می‌شد احتمال انتقالش به آرسنال وجود دارد.

* گرت بیل با صحبت درمورد اینکه کیفیت فوتبالی که او قبل از جام جهانی ارائه می‌کند "تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند" امیدهای باشگاه کاردیف برای جذب او را افزایش داده است.

حضور پرقدرت سیتی در بازار نقل و انتقالات

* براساس گزارش‌ها در ایتالیا، ساوتهمپتون برای ماتیاس سوانبرگ، هافبک بولونیا، پیشنهاد اولیه ۸.۵ میلیون پوندی ارائه کرده است.

* براساس گزارش‌ها، دیوید واگناتی، مدیر تورینو در حال آماده شدن برای پرواز به شمال لندن در این هفته برای مذاکره با تاتنهام برای مدافع به نام گلیسون برمر است.

سان:

* براساس گزارش‌ها، تیم فوتبال یوونتوس در آستانه جذب پل پوگبا هافبک پرحاشیه و فرانسوی سابق منچستریونایتد با قراردادی چهار ساله است.

* منچستریونایتد پس از اینکه کریستین اریکسن تمدید قرارداد با برنتفورد را رد کرد، حالا برای جذب او در نقل و انتقالات تابستانی، تلاشش را چند برابر خواهد کرد.

* چلسی، ستاره اینترمیلان، میلان اسکرینیار را به یکی از اهداف اصلی تابستان امسال تبدیل کرده و ظاهراً آماده است در ازای خرید این مدافع، بازیکنانی را پیشنهاد دهد.

* بیرمنگام در آستانه خرید ۳۵ میلیون پوندی قرار دارد و مالک سابق واتفورد، لارنس باسینی، ادعا می‌کند که با این باشگاه چمپیونشیپ برسر این موضوع قرارداد بسته است.

ایندیپندنت:

* باشگاه لایپزیگ قیمت ۱۰۰ میلیون پوندی را برای کریستوفر انکونکو تعیین کرده است، با اینکه این بازیکن ۲۴ ساله ترجیح می‌دهد تابستان امسال در تیم بماند و این باعث ناامیدی برخی باشگاه‌ها می‌شود اما همچنین یکی از جنگ‌های نقل و انتقالاتی سال ۲۰۲۳ را ایجاد می‌کند.

حضور پرقدرت سیتی در بازار نقل و انتقالات

دیلی استار:

* استون ویلا در آستانه جذب روری ویلسون ستاره ۱۶ ساله رنجرز است که فصل گذشته ۴۹ گل برای باشگاه و کشورش در سطح جوانان به ثمر رساند.

* طبق اعلام رسانه‌ها، برایتون، زیدو، مدافع چپ پورتو را هدف قرار داده است تا بتواند راه را برای پیوستن مارک کوکورلا به منچسترسیتی هموار کند.

دیلی اکسپرس:

* ایلکای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی، پس از اینکه در پایتخت ایتالیا دیده شد، در فصل نقل و انتقالات تابستانی احتمالاً به ژوزه مورینیو در تیم رم ملحق خواهد شد.

حضور پرقدرت سیتی در بازار نقل و انتقالات

* بر اساس گزارش‌ها، چلسی به جذب دروازبان فوق‌العاده شیکاگو فایر نزدیک می‌شود و طبق گزارش‌ها، گابریل اسلونینا هدف رئال مادرید نیز برای فصل آینده است.

سان اسکاتلند:

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال گلاسکو رنجرز، رأس استوارت را هدف شماره یک نقل و انتقالات تابستانی خود قرار داده است.

* براساس گزارش‌ها، چارلی موسوندا به دنبال این خواهد بود که دوران حرفه‌ای خود را پس از چلسی با حضور در تیمی از لیگ برتر بلژیک، به نام زولته وارگم ادامه دهد.

کد خبر 581679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.