افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در منطقه ۲ یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از برگزاری مناقصه‌های این منطقه در هفته پیش‌رو و افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی خبر داد.

سیدابوالفضل کشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تدبیر شهردار و شورای اسلامی شهر یزد و بودجه ابلاغ شده به مناطق شهرداری، در هفته پیش‌رو مناقصه‌های پروژه‌های مختلف را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های عمرانی که در حال حاضر در سطح منطقه دو شهرداری یزد انجام می‌شود، مربوط به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: با انجام این مناقصه‌ها، پروژه‌های جدید عمرانی نیز آغاز می‌شود، البته تا پایان هفته جاری عملیات عمرانی بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در این منطقه به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد و تاکید کرد: با توجه اینکه اجرای پروژه‌های تعریف شده سال قبل در فصل نخست امسال به پایان می‌رسد، لذا می‌توان گفت واحد عمران منطقه نمره قابل قبولی از فعالیت‌های خود برای خدمت به مردم کسب کرده است.

وی اعتبار پروژه‌های عمرانی سال گذشته که تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف منطقه تقسیم شده است، امکان استفاده شهروندان نیز فراهم می‌شود.

کشفی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، تعداد قابل توجهی از پروژه‌های دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح منطقه افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی گفت: با تفویض اختیار صورت گرفته و همچنین حمایت‌های انجام شده از سوی شهردار شهر میراث جهانی یزد، توانستیم در مدت زمان مناسب اقدامات قابل توجهی را به ثمر بنشانیم.

کد خبر 581663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.