بررسی کیفیت سازه‌های شیراز ضروری است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به اهمیت ساختمان و بارهای سنگین در زمان بهره‌برداری، کیفیت سازه باید توسط مراجع ذی‌صلاح مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی، امروز _دوشنبه بیست‌وسوم خردادماه، در بازدید از پروژه مجتمع بازار پروتئین خیابان کارگر، اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون تلفیق و تصمیم‌ گیری در خصوص مدیریت واحد و پیگیری جهت به نتیجه رساندن هر چه سریع‌تر و بهره برداری از این پروژه در خصوص نبود اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن، در جلسه آینده کمیسیون موضوع آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ساختمان و بارهای سنگین در زمان بهره‌برداری کیفیت سازه توسط مراجع ذی‌صلاح مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در جلسه بعدی کمیسیون خدمات شهری نتایج موضوع به همراه طرح شهرداری برای انتقال مشاغل هدف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، پروژه بازار پروتئین شیراز با ۴۰ هزار متر مربع مساحت دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است که در راستای ساماندهی ۲۱۴ واحد صنفی مرغ، ماهی و میوه فروشان در محل بازار فعلی در خیابان کارگر دروازه کازرون جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در حال ساخت است.

کد خبر 581642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.