ایران ۶۶ - اندونزی ۳۷/پیروزی قاطعانه در تور سروقامتان ایران

تیم‌ ملی بسکتبال نوجوانان ایران در گام نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر، با نتیجه ۶۶ بر ۳۷ اندونزی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ بسکتبال آسیا به میزبانی کشور قطر حضور دارد و امروز، اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را مقابل اندونزی با برتری ۶۶ بر ۳۷ پشت‌سر گذاشت.

تیم‌ملی بسکتبال نوجوانان ایران در این دیدار، کوارتر اول را با برتری ۱۸ بر ۱۲ به پایان رساند این برتری در کوارتر دوم با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ همراه بود تا اختلاف امتیاز از ۶ به ۱۶ برسد و حاشیه امنیت تا حدودی ای جا شود.

در ادامه، کوارتر سوم با نتیجه ۵۵ بر ۳۴ به سود ایران به اتمام رسید و در کوارتر پایانی نیز شاگردان شاه علی ۷ امتیاز اختلاف دیگر با حریف خود ایجاد کردند و در نهایت با نتیجه ۶۶ بر ۳۷ به پیروزی در نخستین دیدار خود دست پیدا کردند.

به گزارش ایمنا، محمد امینی با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، تماشاگر ویژه نخستین دیدار سرو قامتان ملی‌پوش نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود. سجادی که در قطر حضور دارد پس از تماشای دیدار تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان ایران مقابل الجزایر، به تماشای بسکتبال ایران و اندونزی نشست.

ملی‌پوشان نوجوان زیر ۱۶ سال کشورمان نیز فردا _ سه‌شنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران به‌مصاف تیم‌ملی بسکتبال لبنان خواهد رفت.

کد خبر 581626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.