اولین تصاویر واقعی گلکسی زد فلیپ ۴ فاش شد

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی زد فلیپ چهار از تراشه جدید و تاخوردگی کمتر نمایشگر بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً تصاویر واقعی گلکسی زد فلیپ چهار منتشر شده است؛ این محصول طراحی مشابه نسل قبل دارد و اندازه نمایشگر داخلی آن همان ۶.۷ اینچی سابق خواهد بود. در مرکز صفحه‌نمایش گوشی گلکسی زد فلیپ چهار خبری از تاخوردگی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که سامسونگ همه تلاش خود را کرده است که نمایشگر یکپارچه‌تری برای فلیپ چهار آماده کند؛ البته تاخوردگی مرکزی نمایشگر گلکسی زد فلیپ چهار همچنان با تاباندن نور مشاهده می‌شود، اما فرورفتگی اطراف آن تقریباً به صورت کامل محو شده است.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که حاشیه‌های نمایشگر گوشی گلکسی زد فلیپ چهار کمی کاهش یافته است و دارای لولای باریک‌تری است، اما به نظر نمی‌رسد که باریک شدن لولا تغییری در کارکرد دستگاه ایجاد کند زیرا فاصله میان نمایشگر در زمان بسته بودن دستگاه، همچنان با قوت قبل برقرار است. به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ پنل ۱.۹ اینچی گوشی تاشو خود را با نمونه ۲.۱ اینچی جایگزین کرده است.

در ساخت بدنه گوشی گلکسی زد فلیپ چهار همانند نسل پیشین از شیشه و فلز استفاده شده است، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی نیز همچنان در حفره دایره‌ای با قطر مشابه قرار خواهد داشت. از دیگر تغییرات بزرگ مربوط به گوشی ذکر شده می‌توان به افزایش حجم و سرعت شارژ باتری اشاره کرد. ظرفیت باتری از ۳۳۰۰ به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ از ۱۵ به ۲۵ وات ارتقا خواهد یافت. امکان شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی نیز همچنان برقرار خواهد بود.

گوشی گلکسی زد فلیپ چهار به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به همراه حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت مجهز خواهد شد. احتمالاً این محصول ۱۰ آگوست به همراه گلکسی زد فولد چهار و گلکسی واچ پنج رونمایی می‌شود.

کد خبر 581607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.