مردم کاشان از رئیس‌جمهور چه می‌خواهند؟

شهردار کاشان گفت: مطالبه کاشان از رئیس‌جمهور، اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عمده مطالبات شهرداری کاشان از رئیس‌جمهور در جلسه مشترک شهرداران با استاندار اصفهان عنوان شد و پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر کاشان، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر مورد بررسی قرار گرفت، افزود: هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز است که امیدوار هستیم در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان این میزان اعتبار محقق شود.

شهردار کاشان با اشاره به مشکلات ترافیکی کاشان، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی و ترافیکی این منطقه به دلیل نبود بودجه ناتمام مانده است که امیدواریم با حضور رئیس‌جمهور در کاشان، اعتبار لازم برای انجام این طرح‌ها تأمین و دغدغه ترافیکی مردم شهرستان رفع شود.

بخشنده‌امنیه با بیان اینکه در حوزه ناوگان حمل‌ونقل شهری، ۱۷۵ اتوبوس فرسوده وجود دارد، تصریح کرد: منطقه وسیعی به قبرستان خودروها تبدیل شده است و درحال‌حاضر کمتر از ۶۵ اتوبوس فعال برای خدمت‌رسانی وجود دارد؛ به دلیل کمبود اعتبار در این حوزه امکان سرویس‌دهی منظم به شهروندان وجود ندارد که موجب نارضایتی آنان شده است.

وی تخریب بافت‌های تاریخی و ابنیه فاخر کاشان به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی را ازجمله مشکلات شهر دانست و تاکید کرد: این مسئله ضربه سنگینی به پیکره شهر وارد ساخته است و در آینده صنعت گردشگری کاشان را کم‌رونق می‌کند.

شهردار کاشان از رئیس‌جمهور خواست در جریان این سفر به مشکلات مهم شهرستان بپردازد و علاوه بر قرار دادن تسهیلات در این حوزه، عوائد اماکن گردشگری را به منطقه برگرداند.

کد خبر 581572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.