تـداوم عمـلیات لکه‌گیری آسـفالت معابر زرند

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از تداوم عملیات ترمیم آسفالت معابر این شهر خبر داد و گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت در معابر و خیابان‌های زرند در دست اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، حمیدرضا ولی‌خانی، اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح شهر در دست اجرا است.

وی افزود: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با بیان اینکه کوچه فلسطین یک، بلوار جانبازان و خیابان شهید جوکار اکبرآباد در حال زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت معابر است، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر شهر و تعداد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش طبق اولویت‌بندی و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده انجام خواهد شد.

کد خبر 581556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.