تلاش بی‌وقفه برای توسعه و آبادانی شهر/بارگذاری ۱۱ هزار قرارداد در سامانه آمار و عمران

آیین تکریم و معارفه معاون عمران شهری شهردار اصفهان امروز _دوشنبه بیست‌وسوم خردادماه_ با حضور شهردار و رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه معاون عمران شهری شهردار اصفهان، اظهار کرد: از سال ۶۸ وارد فضای عمرانی شهر اصفهان شدم و کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان نقشه‌بردار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری آغاز کردم و به مرور موفق به انجام خدمت در عرصه‌های مختلف عمرانی شهرداری در طول بیش از سه دهه فعالیت شدم.

وی افزود: حضور در اولین پروژه بزرگ شهری یعنی رینگ سوم، نظارت و مدیریت مستقیم بر ۵۰ تقاطع غیرهمسطح شهر اصفهان و معاون فنی و عمرانی مناطق مختلف شهرداری، تنها بخشی از سابقه خدمت من در شهرداری است و تمام همت خود را معاونت عمران شهری برای توسعه و آبادانی شهر به کار بستم.

معاون سابق عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به برقراری نظم عالی و منسجم در معاونت عمران شهری شهرداری نسبت به دیگر معاونت‌ها و سازمان‌ها، گفت: از سال ۸۶ که سامانه «آمار و عمران» معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان فعال شده، تاکنون بیش از ۱۱ هزار قرارداد در آن بارگذاری شده است که چهار هزار قرارداد در معاونت عمرانی شامل ۲۰۰ قرارداد پل و تقاطع غیرهمسطح، ۱۲۰۰ قرارداد خیابان‌سازی و ۹۰۰ قرارداد پیاده‌روسازی منعقد شده است.

مظفر با بیان اینکه معاونت عمران همچون خانه من در طول سه دهه فعالیت به شمار می‌آید، تصریح کرد: کارکنان این معاونت باجان و دل کارکرده‌اند و پاک دستی، شفافیت، نظم و تلاش از خصایص آنها است.

اصفهان میراث‌دار اقدامات بزرگانی همچون شیخ بهایی‌است

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از دستورات دین مبین اسلام قدردانی از زحمات است، لذا باید قدردان زحمات دیگران باشیم.

وی با بیان اینکه در انجام امور و وظایف باید دقت نظر داشته باشیم، افزود: اصفهان با تمام شهرهای ایران و جهان متفاوت است، این شهر امروز میراث‌دار اقدامات بزرگانی همچون شیخ بهایی‌است، لذا مسئولان باید در انجام اقدامات دقت نظر لازم را داشته باشند تا اتفاقات و آثاری را در شهر باقی بگذارند که سبب خیر و افتخار باشد.

تلاش بی‌وقفه برای توسعه و آبادانی شهر/بارگذاری ۱۱ هزار قرارداد در سامانه آمار و عمران

پویایی شهر در گرو اجرای پروژه‌های عمرانی است

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد در این جلسه اظهار کرد: پویایی شهر وابسته به اجرای پروژه‌های عمرانی است، البته مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی شهر توسط معاون سابق عمرانی شهرداری اصفهان به‌خوبی انجام شده است و بی‌شک با همت "اصغر کشاورز راد" معاون جدید عمران شهری شهرداری اصفهان باقوت ادامه پیدا خواهد کرد.

اصغر کشاورز راد، معاون جدید عمران شهری شهردار اصفهان بابیان اینکه تحقق اهداف کلان مدنظر مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از مأموریت‌های معاونت عمرانی است، گفت: این مهم نیازمند همراهی و همکاری مدیریت شهری و توجه به ملزومات عرصه عمرانی دارد که امیدواریم با همکاری مدیریت شهری بتوانیم گام‌های مؤثری را بر ریلی که پیشینیان برای ما ترسیم کرده‌اند، برداریم.

وی تأکید کرد: موضوع پروژه‌های عمرانی را نباید یک بحث هزینه‌ای بدانیم، بلکه در حقیقت یک بحث سرمایه‌گذاری است، لذا ما هرچه بیشتر بتوانیم در مباحث عمرانی فعالیت کنیم، انگیزه، امید و نشاط بیشتری در شهر جاری می‌شود.

تلاش بی‌وقفه برای توسعه و آبادانی شهر/بارگذاری ۱۱ هزار قرارداد در سامانه آمار و عمران

معاون جدید عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: باید بتوانیم با همکاری کارکنان معاونت عمران و مدیریت شهری، بیش از پیش شهر را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کنیم که رسیدن به این هدف نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه اجرای هرگونه پروژه عمرانی در شهر در ابعاد مختلف شهری تأثیرگذار خواهد بود و مردم اعتماد بیشتری به مجموعه شهرداری خواهند کرد، افزود: در مراحل انجام پروژه‌ها باید به دو نکته توجه داشت، نخست آنکه پروژه‌ها را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت اجرا کنیم و مراقب بیت‌المال باشیم و از سوی دیگر نسبت به پرداخت به‌موقع حق‌وحقوق پیمانکاران حساسیت داشته باشیم.

کشاورز راد ادامه داد: معاون سابق عمران شهری شهردار اصفهان حق استادی دارد و در زمینه عمرانی صاحب‌نظر است.

کد خبر 581549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.