توجه مدیریت شهری به جذب گردشگر در تهران

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر جذب گردشگر برای پایتخت است و در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی داشته باشیم تا این مهم در تهران محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی، امروز -دوشنبه، بیست‌وسوم خردادماه- در نخستین جلسه هم‌اندیشی جامعه حرفه‌ای هتلداران استان تهران، اظهار کرد: تلاش شورای اسلامی شهر تهران تحقق شعار "تبدیل تهران به مقصد گردشگری" است و در این راستا با همکاری و همراهی هتل‌داران می‌توان موانع و مشکلات را شناسایی و رفع کرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های جامعه حرفه‌ای هتل‌داران پایتخت و لزوم رفع چالش‌های موجود، ادامه داد: موضوع حذف تابلوی هتل‌ها توسط شهرداری تهران بر اساس قوانین موجود بوده است و تلاش خواهیم کرد تا این مشکل رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای رفع مشکلات جامعه هتل‌داری در کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران کرسی حقوقی برگزار می‌شود تا در مورد مشکلات حقوقی بحث و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران جذب گردشگر برای پایتخت است، در این راستا اولین اقدام توجه به محل اقامت گردشگران است، به همین منظور تمام تلاش خود را برای کمک به جامعه هتل‌داری انجام خواهیم داد تا در تهران مشکلی برای اقامت گردشگران وجود نداشته باشد.

کد خبر 581546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.