توسعه فضای سبز دغدغه مدیریت شهری اراک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک گفت: در بودجه ۱۴۰۱ به مواردی همچون اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از پساب در حفظ و نگهداری بوستان‌های شهر توجه شده است.

رضا قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اهمیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در شورای اسلامی شهر جهت ساماندهی امور شهر اراک، اظهار کرد: سعی کردیم با ایجاد کارگروه نیروی انسانی و حسابرسی در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ به بررسی مشکلات ساختاری شهر و ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری بپردازیم.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ به مواردی همچون اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از پساب در حفظ و نگهداری بوستان‌های شهر توجه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به پیشرفت ۱۰ درصدی بعضی از پروژه‌های عمرانی شهر، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بیشتر پروژه‌هایی که از دوره گذشته بر زمین مانده است، اجرایی شود، البته این پروژه‌ها دارای نواقص بسیاری است و به دنبال شناسایی و پیدا کردن راهکار برای رفع آن خواهیم بود.

وی در خصوص افزایش بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک، اضافه کرد: در حالی که شهرداری بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی را برای سال ۱۴۰۱ پیشنهاد داده بود، این مبلغ را به ۱۹۰۰ میلیارد افزایش دادیم که ۲۸ درصد آن سهم هزینه‌های جاری و سایر آن سهم طرح‌های عمرانی است تا پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

کد خبر 581532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.