شهروندان پشتیبان مدیران هستند/توجه به دغدغه‌های ذی‌نفعان در منطقه ۳

آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان امروز با حضور شهردار اصفهان و رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برای پیشرفت همه‌جانبه؛ توجه به برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی و تدوین استراتژی‌ها، مدیریت صحیح و نظارت الزامی است و این اصل را مدیران اجرایی باید مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اقداماتی که تاکنون در منطقه سه انجام شده است، افزود: در این منطقه اتفاقات خوبی را شاهد بوده‌ایم؛ «حسین کارگر» مدیر سابق منطقه سه، تمام تجربیات خود در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه به کار گرفت و امیدواریم در آینده از دانش و تجربه وی در خانواده بزرگ شهرداری اصفهان استفاده کنیم.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به توانمندی "محمدباقر کلاهدوزان"، به طور حتم شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر در منطقه سه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهروندان منطقه سه شهرداری پشتیبان مدیران خود هستند، گفت: امروز برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه سه اثبات کرد که ادعای خوش‌استقبالی و بد بدرقه بودن اصفهانی‌ها نسبتی ناروا است.

به دغدغه‌های ذی‌نفعان در منطقه ۳ توجه شود

در ادامه مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های "حسین کارگر" مدیر سابق منطقه سه مردم‌داری وی بوده است و خصیصه مدیر جدید این منطقه نیز غیرت کاری، مسئولیت و تعهد در انجام امور خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این منطقه افزود: منطقه سه شهرداری اصفهان، تاریخی‌ترین، مذهبی‌ترین، سیاسی‌ترین، اقتصادی‌ترین و فرسوده‌ترین منطقه شهری به‌شمار می‌رود.

شهروندان پشتیبان مدیران هستند/توجه به دغدغه‌های ذی‌نفعان در منطقه ۳

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: این منطقه به نوعی قلب شهر اصفهان است و مسئولان باید به این موضوع در رئوس برنامه‌های خود دقت نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: از مدیر جدید منطقه سه می‌خواهم به دغدغه‌های مختلف ذی‌نفعان در این منطقه توجه کند، این منطقه شاید از نظر جمعیت ساکن به نسبت دیگر مناطق کمتر باشد، اما تعداد جمعیت و افرادی که در روز در این منطقه رفت و آمد می‌کنند، با توجه به ویژگی‌های خاص و مرکزیت آن در شهر بسیار بالا است.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف در شهر اصفهان آغاز شده است، افزود: بخشی از اجرای این پروژه‌ها در دوران مدیر سابق منطقه سه بر اساس برنامه پیشرفت کرده است و در ادامه هر چه سریع‌تر باید بر اساس همت مدیر جدید منطقه به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: باید گزارش جلسات نظارتی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در این منطقه برگزار شده است، به اطلاع مدیر جدید برسد، زیرا می‌تواند در روند آبادانی این منطقه راهگشا باشد.

جابه‌جایی‌ها بسترساز ایجاد عرصه برای فعالیت جوانان است

حسین کارگر، مدیر سابق منطقه سه شهرداری اصفهان نیز اظهار کرد: سال ۹۴ با حکم "مهدی جمالی‌نژاد" به منطقه سه شهرداری معرفی شدم؛ در ابتدا نسبت به این انتصاب بسیار نگران بودم، زیرا از ویژگی‌ها و شرایط خاص این منطقه به خوبی آگاه بودم و انجام مأموریت‌ها و وظایف را خارج از عهده و توانمندی خود می‌دیدم.

وی با بیان اینکه در طول چند سال گذشته وظایف و رسالت‌های خود را با مشارکت و همکاری خوب مردم و معتمدان محلی و همچنین همت کارکنان شهرداری انجام دادم، افزود: امروز از این منطقه خداحافظی می‌کنم و در این مسیر از همراهی و همکاری اهالی در انجام پروژه‌ها خرسند هستم.

مدیر سابق منطقه سه شهرداری اصفهان تاکید کرد: جابه‌جایی‌ها به اقتضای شرایط اداری و در راستای فراهم کردن عرصه برای فعالیت جوانان است و امیدوارم مباحث و مشکلاتی که ما در منطقه سه شهرداری اصفهان موفق به حل آن نشدیم، با تدبیر و درایت مدیر جدید منطقه به نتیجه برسد.

شهروندان پشتیبان مدیران هستند/توجه به دغدغه‌های ذی‌نفعان در منطقه ۳

لزوم توجه ویژه به ظرفیت‌های منطقه ۳

سردار اکبر پاکزاد، مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران با اشاره به سابقه رزمندگی "حسین کارگر" در دوران جنگ تحمیلی، گفت: مدیر سابق منطقه سه شهرداری اصفهان پس از این دوران وارد عرصه مدیریت شهری شد و تاکنون کارنامه خوبی از خود برجا گذاشته است.

وی افزود: از شاخصه‌های شهروندان منطقه سه شهرداری اصفهان توجه به اهل بیت (ع) است و به‌رغم داشتن ظرفیت‌های مختلف در این منطقه مرکزی شهر، اهالی آن جزو محروم‌ترین افراد شهر هستند.

سیدعلیرضا خاتون‌آبادی، دبیر هیئات مذهبی شهر اصفهان نیز ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مدیر سابق منطقه سه شهرداری اصفهان در کمک به هیئت‌های مذهبی در ادوار مختلف و برنامه‌های متعدد، گفت: به مدیر جدید منطقه توصیه می‌کنم که در اتاق خود را به روی هیئت‌های مذهبی باز بگذارد، زیرا این منطقه هیئت‌خیز است و مشارکت‌ها و همراهی‌ها در این مسیر ضرورت دارد.

شهروندان پشتیبان مدیران هستند/توجه به دغدغه‌های ذی‌نفعان در منطقه ۳

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات «حسین کارگر» قدردانی و «محمدباقر کلاهدوزان» به عنوان مدیر جدید منطقه سه شهرداری اصفهان معرفی شد.

کد خبر 581526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.