تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا اولویت شهرداری است

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله مقبره‌الشعرا است که انتظار می‌رود با تلاش عوامل اجرایی ضلع شمالی آن در آینده‌ نزدیک به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده در جلسه پیگیری روند اجرای ضلع شمالی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار تبریز برای اتمام این پروژه و تحقق مطالبات شهروندان در زمینه گردشگری، عملیات اجرایی آن باید با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات پروژه مقبره‌الشعرا در ماه‌های گذشته، افزود: تسریع در روند اجرای ضلع شمالی پروژه مقبره‌الشعرا از سوی عوامل اجرایی برای اتمام پروژه بر اساس روزشمار معین شده ضروری است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های حمایتی توسط کارفرمای پروژه انجام می‌شود، اما مجریان طرح باید متعهد باشند تا پروژه طبق برنامه زمان‌بندی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در جلسه پیگیری روند اجرای ضلع شمالی مقبره‌الشعرا، موارد فنی، زیباسازی و مالی پروژه، همچنین کلیات طرح زیباسازی توسط سازمان سیما و منظر ارائه و تصمیمات لازم در خصوص تأیید و اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 581520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.