راه‌اندازی سامانه مدیریت رسانه‌های محیطی شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی و بهره‌برداری سامانه مدیریت رسانه‌های محیطی شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اجرای سامانه مدیریت رسانه‌های محیطی شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان قادر خواهد بود با مدیریت و نگهداری اطلاعات رسانه‌های تبلیغات محیطی و مدیریت و زمان‌بندی اجاره‌ای، مالی و گزارش‌های جامع، تمام نیازهای موجود در زمینه تبلیغات رسانه‌های محیطی را پوشش دهد.

وی افزود: طراحی و تولید این سامانه با اعلام نیاز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان در دستور کار سازمان فاوا شهرداری قرار گرفت و به مرحله اجرا رسیده است. این نرم‌افزار دارای تمام امکانات مورد نیاز جهت مدیریت بهینه، پیشرفته رسانه‌های محیطی، مدیریت زمان‌بندی و امور هزینه و اجاره‌ها است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با بیان اینکه سامانه مدیریت تبلیغات محیطی در راستای توسعه، بهینه‌سازی و تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری الکترونیک ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ثبت دقیق اطلاعات رسانه‌های محیطی شهرداری به همراه اطلاعات مکانی آن‌ها در قالب نقشه، تصاویر، آمار اجاره، میزان درآمد و جلوگیری از تداخل زمانی اجاره‌دهی رسانه‌ها در این سامانه قابل دسترس است.

پرویزی ادامه داد: دریافت کلیه گزارش‌ها براساس دوره‌های مختلف زمانی، به صورت طبقه‌بندی و کاملاً شفاف، قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: این سامانه که توسط سازمان فاوا شهرداری طراحی شده و توسعه پیدا کرده است، مختص کاربردهای تخصصی شهرداری در بخش مدیریت رسانه‌های محیطی است و مورد استفاده کارکنان و مدیران شهرداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 581511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.