ضرورت رفع مشکلات آب شرب و فاضلاب رودبار قصران و لواسانات

رئیس شورای اسلامی شهر شمیرانات گفت: رسیدگی به مشکلات آب شرب و فاضلاب بخش رودبار قصران و لواسانات مورد توجه شورای اسلامی شهر است تا رضایت خاطر مردم فراهم شود.

حمزه صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شمیرانات در نشستی تخصصی به همراه رئیس اداره آبفای شرق استان تهران و مسئولان دو بخش رودبار قصران و لواسانات و رؤسای اداره آب و فاضلاب رودبار قصران و لواسانات، در شورای اسلامی شهرستان شمیرانات در اوشان فشم مشکلات این حوزه را بررسی کردند تا با برنامه‌ریزی مباحث موجود پیگیری و رفع شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات آب شرب و فاضلاب روستاهای ای گل، باغ‌گل در بخش رودبار قصران و روستای کند سفلی و کند علیا، راحت‌آباد، بوجان، کردیان در بخش لواسانات و اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی و حریم کیفی ۱۵۰ متری و تکمیل شبکه فاضلاب روستای نیکنام‌ده هدفی مهمی بوده که شورای اسلامی شهر به دنبال رفع آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر شمیرانات گفت: مقرر شد طی نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون اجرای ۱۵ درصد باقی مانده طرح فاضلاب توسط اداره آبفای شرق استان بررسی شود و اداره آبفا متعهد شد ظرف مدت مشخصی مخزن ۷۰۰ هزار لیتری آب شرب را تحویل روستای کند علیا دهد.

به گزارش ایمنا، شمیرانات شمالی‌ترین شهرستان استان تهران است که در دامنه‌های البرز مرکزی قرار گرفته و این شهرستان از سه بخش لواسانات، رودبار قصران و مرکزی تشکیل شده است. این شهرستان از شمال با استان مازندران و استان البرز و از جنوب با شهرستان‌های تهران و فیروزکوه همسایه است.

مرکز این شهرستان شهر تجریش (شمیران) است که شامل منطقه یک شهرداری تهران می‌شود. شمیران در مجاورت شهر تهران و در شمال و شمال شرق آن قرار دارد که به علت گسترش تدریجی پایتخت، در تهران ادغام شده، همچنین شهر لواسان مرکز بخش لواسانات و شهر اوشان فشم میگون مرکز بخش رودبار قصران است.

کد خبر 581508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.