خروجی‌های طرح "به نفع مردم" را به اطلاع شهروندان می‌رسانیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح جامع "به نفع مردم"، گفت: اولین خروجی این طرح ذیل کمیته سلامت اداری، سامانه‌های "شفافیت و ارتقای سلامت اداری" و "سوت‌زنی" بوده است البته در مقاطع مختلف خروجی‌های آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر»، اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که به تازگی در شهرداری اصفهان رقم خورده و به خروجی‌های مورد نظر دست یافته است، سلامت اداری و اجرای طرح "به نفع مردم" است.

وی با بیان اینکه در مقاطع مختلف خروجی‌های "به نفع مردم" به‌عنوان یک طرح جامع و کلی به اطلاع شهروندان می‌رسد، افزود: اولین خروجی آن ذیل کمیته سلامت اداری، سامانه‌های "شفافیت و ارتقای سلامت اداری" و "سوت‌زنی" بود که شهروندان از وجود آن مطلع شده‌اند و در موارد لازم از آن استفاده می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون شهروندان از سامانه سوت‌زنی استقبال خوبی داشته‌اند و تماس‌هایی با آن برقرار کرده‌اند که کارکنان بازرسی و حراست شهرداری در حال بررسی موارد اعلام شده هستند، البته طبق پیش بینی‌ها، تاکنون مواردی که به قطعیت رسیده باشد، اندک است و بیشتر موارد اعلام شده، مرتبط با سامانه ۱۳۷ شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: سامانه سوت‌زنی برای اعلام تخلفات اداری است تا شهروندان چنانچه تخلفی از کارکنان شهرداری مشاهده کردند، مراتب را از طریق آن اطلاع دهند.

معرک‌نژاد با اشاره به سامانه شفافیت و ارتقای سلامت اداری، اظهار کرد: انتظار می‌رود شهروندان حضور فعال‌تری برای تکمیل این سامانه داشته باشند، در این راستا اطلاعات اولیه مورد نیاز بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در سامانه بارگذاری شده است که شهروندان می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، پیشنهادات خود را برای توسعه اطلاعات سامانه ارائه کنند تا با سیر مراحل قانونی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 581503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.