دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری دزفول

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به تیراندازی منجربه فوت یک نفر در مراسم خاکسپاری گفت: عاملان این تیراندازی در یکی از مناطق دزفول دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح‌الله گراوندی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم فاتحه‌خوانی در یکی از مناطق دزفول و تیراندازی منجربه فوت در این مراسم، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های خاص اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی چهار نفر از عاملان تیراندازی در مراسم مذکور شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی آن‌ها را در مخفی‌گاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: در بازرسی از منازل آنان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: تیراندازی با سلاح مجاز یا غیرمجاز در مراسم عزا یا عروسی ممنوع بوده و مصداق بارز ناامنی است از این رو پلیس و دستگاه قضا بدون اغماض با عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، رسم غلط تیراندازی در آئین عروسی و عزا در شهرهای مختلف خوزستان از جمله دزفول، حوادث بسیاری رقم زده و لازم است نسبت به آگاه‌سازی طوایف و عشیره‌ها درخصوص حذف این رسم اشتباه اقدام شود.

کد خبر 581479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.