اجرای عملیات آسفالت‌ در ۵ هزار مترمربع از معابر کیانشهر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز از اجرای عملیات آسفالت در پنج خیابان محله کیانشهر به مساحت پنج هزار مترمربع خبر داد و گفت: همزمان زیرسازی چهار خیابان در محله عین‌دو توسط این سازمان در حال انجام است.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تکمیل و وارد مدار شدن دومین کارخانه آسفالت، ظرفیت تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز به دوبرابر افزایش یافته است و می‌توانیم با سرعت و توان بیشتر علاوه بر لکه‌گیری، نسبت به اجرای عملیات روکش آسفالت در مساحت‌های زیاد اقدام کنیم.

وی افزود: تیم‌های عملیات آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز در کنار مناطق هشت‌گانه شهرداری با تقسیم کار، نسبت به عملیات آسفالت اقدام می‌کنند و بر همین اساس مسئولیت زیرسازی و آسفالت سه خیابان طولی و دو خیابان ارتباطی در کوی بسیجیان محله کیانشهر بر عهده سازمان عمران قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به اولویت‌دار بودن کوی بسیجیان محله کیانشهر، به سرعت عملیات زیرسازی آن آغاز و پس از تکمیل، عملیات آسفالت به میزان پنج هزار متر مربع اجرا شد.

وی گفت: همزمان زیرسازی چهار خیابان در محله عین‌دو توسط سازمان عمران در حال انجام است و با توجه به پایان یافتن آن، عملیات اجرای آسفالت این خیابان‌ها نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 581426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.