تلاش برای بازاریابی صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای بازاریابی محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه محصولات نمدی و غرفه تولیدات صنایع‌دستی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل رمضانی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه محصولات نمدی در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان چهارمحال و بختیاری در محل این اداره‌کل برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با نمد در چهارمحال و بختیاری دایر شده است و به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل ادامه دارد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

رمضانی یادآور شد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

حمیدرضا درخشان، هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با شش سال سابقه فعالیت در رشته تولیدات نمدی نیز گفت: در این غرفه افزون بر ۱۰۰ اثر از انواع تولیدات نمدی شامل تشک خواب، عرق‌گیر صندلی خودرو، کمربندهای طبی، وسایل ارتوپدی، جوراب‌های فصلی، کفش، روکش زین دوچرخه، عرق‌گیر زین اسب، بالشت، لیف، کیسه نمک، کلاه، کیف، نشیمن، بالشتک طبی و وسایل تزئینی به‌نمایش درآمده است.

وی اضافه کرد: بازار فروش محصولات نمدی مطلوب است اما همچنان به بازاریابی بیشتر نیاز دارد.

کد خبر 581375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.