مسیرهای سم‌پاشی ۲۳ خرداد در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (دوشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم خردادماه_ اظهار کرد: در منطقه دو خیابان‌های صفایی، فرگاز و طالقانی و پارک‌های مهران و آرم و در منطقه چهار خیابان‌های بی‌سیم شرقی و غربی سم‌پاشی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در منطقه هفت باغ فدک، در منطقه هشت پارک‌های میرعماد، ابونعیم، بنفشه و محوطه شهرداری این منطقه، در منطقه ۹ تکمیل خیابان آتشگاه و مادی‌های قمیش حدفاصل خیابان سردار حجازی و کهندژ و رهنان و در محدوده ناژوان حاشیه شمالی زاینده‌رود حدفاصل پل نصر و پل سوم در شامگاه امروز سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی خودداری کنند و از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سم‌پاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

وی گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 581341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.