کمترین نرخ کارمزد درگاه پرداخت بانکی با زرین پال

فارغ از وسعت مشاغل، همه‌ کسب و کارها، اعم از کوچک و خانگی تا کسب و کارهای بزرگ و سازمانی، همگی یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند؛ افزایش سود فروش با کاهش هزینه‌های جانبی کسب و کار.

بنابراین اغلب به دنبال کشف راه‌کارها و عوامل سودآور هستند، زیرا می‌دانند یکی از مهم‌ترین معیارها برای سنجش موفقیت کسب و کارشان برآورد میزان سوددهی آن است و تنها عاملی است که مشخص می‌کند آیا احتمال رشد آن کسب و کار وجود دارد یا خیر. بدون شک یادگیری استراتژی‌های گوناگون سوددهی، می‌تواند نقش به‌سزایی در تحقق این اهداف ایفا کند، از جمله این موارد می‌توان به درگاه پرداخت اینترنتی اشاره نمود که از الزامات هر وب‌سایت فروشگاهی به شمار می‌رود.

هر شخصی که قصد دارد از درگاه پرداخت اینترنتی برای فروش محصولات یا ارائه‌ی خدمات سرویس‌دهی خود استفاده کند، در وهله‌ی اول می‌بایست مدارک قانونی موردنیاز برای دریافت درگاه اینترنتی را مهیا سازد، سپس در شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های آنلاین درگاهی، متناسب با بودجه و هزینه‌های کسب و کارش، ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری بسازد.

در کلیه‌ی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت یاری، به ازای هر تراکنش مبلغی به عنوان کارمزد کسر خواهد شد، درست مانند روش کارت به کارت معمول، که در هر تراکنش ۵۰۰ تومان از فرد پرداخت کننده کسر می‌کند، با این حال مدل کارمزد کسری هر یک از ارائه‌دهندگان درگاه با دیگری متفاوت است. شرکت همراه‌پرداز زرین (زرین پال) از جمله این پرداخت‌یارهاست که به عنوان اولین شرکت دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی کشور، شناخته شده‌ترین درگاه پرداخت، میان کاربران دنیای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی شمرده می‌شود.

حمایت از مشاغل آنلاین با هدف کمک به رشد و گسترش مدل‌های درآمدزایی آن‌ها، همواره از اهداف اصلی زرین‌پال بوده، بر همین مبنا تلاش کرده با ارائه‌ی بهترین ابزار پرداخت آنلاین، کم‌ترین میزان کارمزد را متناسب با هر ابزاری، از پذیرندگان دریافت کند. فرآیند کسر کارمزد در زرین پال این گونه است که پس از انجام هر تراکنش موفق توسط مشتری، به صورت آنی کارمزد آن کسر خواهد شد و مبلغ باقی مانده در حساب کاربری پذیرنده، بخش موجودی قابل تسویه ثبت می‌گردد و طی مطابق فرآیند پرداخت‌یاری طی روزهای کاری هفته به حساب فرد واریز خواهد شد. البته دارندگان حساب بانک آینده می‌توانند با وارد کردن شماره شبای متعلق به حساب بانک آینده خود در پنل زرین‌پال، در روزهای تعطیل رسمی و غیر اداری نیز مبالغ حاصل از فروش خود را با زرین‌پال تسویه حساب کنند. یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود زرین پال به عنوان کم کارمزدترین درگاه پرداخت اینترنتی شناخته شود، قابلیت عدم دریافت کارمزد در ارائه‌ی برخی از محصولات است. سرویس درگاه پرداخت اشتراکی (تسهیم)، یکی از آن‌هاست که زرین پال هیچ مبلغی به عنوان کارمزد از پذیرندگان خود دریافت نمی‌کند و تعرفه‌ی کارمزد تسویه حساب در این سرویس صفر ریال است.

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال

در نظر داشته باشید هنگام ثبت نام در زرین پال و تکمیل مشخصات کاربری خود، می‌بایست شماره شبا متعلق به حساب بانکی‌تان را همراه با سایر موارد ثبت و ذخیره نمایید. علاوه بر این برای تسویه حساب با زرین پال به یک شماره شبا نیاز خواهید داشت. اگر اطلاعی از شبای خود ندارید می‌توانید با ورود به صفحه دریافت شماره شبا در سریع‌ترین زمان ممکن شبای متصل به حساب خود را دریافت کنید، برای این کار کافیست روی نشان بانک موردنظر کلیک کنید و شبای بانک موردنظرتان را مشاهده و دریافت کنید.

پس از تکمیل مراحل مشخصات و ارسال درخواست برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال، شماره شبایی که ثبت کرده‌اید به همراه سایر اطلاعات هویتی شما، سامانه‌ی تحت نظارت بانک مرکزی (شاپرک) مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید درگاه به شما اختصاص می‌یابد.

پس از دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال، می‌توانید انتخاب کنید که کارمزد هر خرید، از چه کسی کسر شود؛ از شما یا مشتری شما. به صورت کلی در هر تراکنشی که توسط درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال انجام می‌شود، فروشنده می‌تواند در مورد این‌که کارمزد تراکنش‌ها از کدام طرف معامله کسر و دریافت شود، تصمیم‌گیری کند. در اصل اهمیت حذف هزینه‌های کوچک این چنینی، که ممکن است در نگاه اول بسیار ناچیز باشد، زمانی مشخص می‌شود که به عنوان صاحب یک فروشگاه آنلاین پای حساب و کتاب و تجمیع هزینه‌های ماهانه‌ی کسب و کارتان بنشینید.

تسویه‌حساب فروشگاه‌های آنلاین با کارمزد کاملاً رایگان

زرین پال با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد و ادامه فعالیت آن‌ها، امکان ویژه‌ای برای پذیرندگان جدید خود فراهم آورده تا در سی روز اول عضویت‌شان از درگاه پرداخت اینترنتی بدون پرداخت کارمزد بهره‌مند شوند و مبالغ قابل تسویه‌ی موجود در پنل کاربری خود را عیناً و به صورت کاملاً رایگان (کارمزد صفر) در حساب بانکی خود برداشت کنند.

کمترین نرخ کارمزد درگاه پرداخت بانکی با زرین پال

خدمات و سرویس‌های زرین پال

از جمله سرویس و خدماتی که زرین پال ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛
زرین لینک: زرین لینک یکی از شاخص ترین سرویس‌های زرین پال است، که برای کسب و کارهای خانگی و کسب و کاری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است. زرین لینک به صاحبین این کسب و کارها اجازه می‌دهد تا بتوانند بدون داشتن وب‌سایت برای داشتن یک درگاه پرداخت اختصاصی اقدام کنند. لینک پرداخت محصول جایگزین مناسبی برای انتقال وجه به روش کارت به کارت است که با هدایت مستقیم مشتریان به صفحه پرداخت، پرداخت را سریع‌تر می‌کند همین‌طور پنل مدیریتی تراکنش‌ها در زرین پال، با تسهیل مدیریت امور مالی کسب و کارها، امکان دریافت فیش‌های جعلی را به صفر می‌رساند.

درگاه پرداخت اشتراکی: با استفاده از درگاه پرداخت زرین پال، شرکای تجاری بدون نیاز به روش‌های حسابداری پیچیده به راحتی می‌توانند درآمدهای خود را با یکدیگر تقسیم کنند. برای آشنایی با انواع سیستم تسهیم ثابت و شناور در درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال می‌توانید به وب‌سایت زرین پال مراجعه کنید.

بسته شروع زرین: بسته شروع زرین با کاهش ۹۷٪ هزینه‌های درگاه پرداخت، مناسب کسب و کاری کوچکی است که در ابتدای مسیر فعالیت خود هستند. کاربران زرین پال می‌توانند با پرداخت ۲۹۹ هزار تومان، به مدت یکسال از ۳۰۰۰ تراکنش بدون کارمزد بهره مند شوند.

امکان تراکنش روزانه در مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان: با استفاده از درگاه پرداخت زرین پال، در هر تراکنش می‌توانید تا سقف پانصد میلیون ریال وجه دریافتی به مقصد درگاه خود داشته باشید نمایید. البته برای نقل و انتقالات بیش‌تر از مبلغ هم قادر هستید از دیگر سرویس‌های اختصاصی زرین پال استفاده کنید که ویژه‌ی پذیرندگان ارائه شده است.

برای اطلاع از سایر خدمات زرین پال و دریافت اطلاعات بیش‌تر، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۲۳۹ (واحد امور مشتریان زرین پال) تماس بگیرید و برای انتخاب بهترین و کم‌هزینه‌ترین ابزار فروش آنلاین، از راهنمایی کارشناسان بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از برقراری تماس تلفنی با کارشناسان زرین پال، به صفحه‌ی اینستاگرام ( Instagram.com/zarinpal.com) و وبسایت زرین پال ( zarinpal.com) مراجعه کنید و با کلیه‌ی سرویس‌ها و ابزارهایی که زرین پال برای کسب و کارهای اینترنتی تدارک دیده است آشنا شوید.

کد خبر 581339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.