انتصاب مدیران در مدیریت شهری بررسی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تعدادی از مدیران انتصاب شده در سازمان‌های تابعه شهرداری خارج از چهارچوب اساس‌نامه منصوب شده‌اند. ‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس احسان امروز -بیست‌ودوم خردادماه- در شصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: با توجه به انتصاب‌های خارج از اساسنامه در سازمان‌های شهرداری خواستار الحاق تبصره الزام شهرداری تهران به اقدام در انتصابات، مطابق با اساسنامه‌ای که در شورا تصویب می‌شود، هستم.

وی با ارائه پیشنهادی به طرح الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروهای انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی، ادامه داد: یکی از معضلاتی که در ماه‌های اخیر (هشت ماه گذشته) در رابطه با انتصاب مدیر عاملان سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری با آن مواجه هستیم، نبود توجه به اساس‌نامه‌های مصوب برای احراز شرایط و انتصاب افراد است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تعدادی از مدیران انتصاب شده در سازمان‌های تابعه شهرداری خارج از چارچوب اساسنامه سازمان منصوب شده‌اند، از این جهت استفاده از اساس‌نامه‌های و لزوم پایبندی شهرداری تهران به مفاد اساسنامه در انتصابات ضروری است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تبصره ملزم شدن شهرداری تهران به اقدام در انتصابات، مطابق با اساسنامه‌ای که در شورای اسلامی شهر تصویب می‌شود، به طرح مذکور الحاق شود.

کد خبر 581315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.