لزوم توجه رئیس جمهور به بافت تاریخی اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بافت تاریخی اصفهان سرمایه‌ای ملی و فراملی است، لذا به صورت ملی باید حفظ و نگهداری شود، بنابراین از رئیس جمهور می‌خواهیم اهتمام ویژه‌ای به بافت تاریخی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز_ یکشنبه، بیست‌دوم خردادماه_ در تذکر خود در چهل‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با تقدیر از خادم‌یاران رضوی، اظهار کرد: امیدواریم این رویدادها استمرار یابد از شهردار و مدیر چهارباغ می‌خواهیم که فرصت برگزاری چنین رویدادهایی که حال و هوای چهارباغ را به زیباترین شکل ممکن تغییر می‌دهد، بیشتر فراهم کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: اگر مسئله آب اصفهان رفع نشود هر اقدام دیگری انجام شود، مثل اینکه هیچ کاری انجام نشده است. رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای به موضوع آب اصفهان داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به بافت تاریخی اصفهان داشته باشد، زیرا سرمایه‌های این شهر تنها متعلق به مردم اصفهان نیست که همه هزینه‌های آن بر دوش شهرداری باشد، بلکه سرمایه‌های اصفهان ملی و فراملی است و باید به صورت ملی حفظ و نگهداری شود.

کد خبر 581272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.