«طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور» در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نشست علنی امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم خردادماه_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور بررسی می‌شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده (۳۷) قانون آئین‌نامه داخلی مجلس و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در مورد عملکرد سازمان حفظ نباتات را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و اظهار نظر در خصوص موضوع جلسه غیرعلنی از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس خواهد بود.

کد خبر 581241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.