رقابت با ژاپن دشوار است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست سوم کمی دچار مشکل شدیم و انگار از بردن دو ست مقابل استرالیا سیر شده بودیم؛ همین موضوع اندکی موجب دردسر شد و ست سوم را واگذار کردیم، اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ از ساعت ۴:۳۰ در سومین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

میلاد عبادی‌پور، پس از پیروزی برابر استرالیا اظهار کرد: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به شرایط دیروز و باخت سنگین به تیم هلند با آنالیز خوب کادر فنی توانستیم این بازی را کمی راحت تر از بازی با هلند شروع کنیم.

وی ادامه داد: در ست سوم کمی دچار مشکل شدیم و انگار از بردن دو ست مقابل استرالیا اندکی سیر شده بودیم؛ همین موضوع موجب دردسر شد و ست سوم را واگذار کردیم اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی با ژاپن، تصریح کرد: رقابت با ژاپن دشوار است همان‌طورکه همیشه بازی در برابر این تیم سخت بوده است؛ به همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی داشت. صددرصد توان خود را در این بازی خواهیم گذاشت. به هر حال ورزش برد و باخت دارد؛ با توکل بر خدا و با صددرصد توان خود وارد بازی خواهیم شد.

کد خبر 581231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.