مدافعان ایران عملکرد متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: تنها سه مسابقه از ۱۲ بازی خود را انجام دادیم، اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن‌ها درمورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به این‌جا آموخته‌اند که به موفقیت آن‌ها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ از ساعت ۴:۳۰ در سومین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

دیوید پرستون پس از شکست مقابل ایران، اظهار کرد: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طورکه توقع داشتیم پیش نرفت، اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در طول ست دوم چند چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند؛ آن هم در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم؛ به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم، تصریح کرد: در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعان ایرانی که عملکرد کاملاً متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند، بربیاییم.

پرستون درخصوص تیم جوانش، خاطرنشان کرد: خیلی نکات را باید یاد بگیریم، تنها سه مسابقه از دوازده بازی خود را انجام دادیم، اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن‌ها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آن‌ها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از روحیه ورزشکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم؛ همچنین به نمایشی که تاکنون از خود به نمایش گذاشته‌ایم افتخار می‌کنم، اما طبیعتاً به دنبال نتایجی بهتر از این هستیم.

کد خبر 581226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.