بازیکنانم می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدند و پیروز شدیم. راه طولانی را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ از ساعت ۴:۳۰ در سومین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

بهروز عطایی در خصوص این پیروزی اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به اینکه در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود؛ اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدند و پیروز شدیم. راه طولانی را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه مسابقات لیگ ملت‌ها سطح بالایی دارد، تصریح کرد: در این مسابقات جهانی پیروزی برابر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم؛ اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.

کد خبر 581222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.