توجه مدیریت شهری به زیرساخت‌های فرهنگی در سهند

عضو شورای اسلامی شهر سهند گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این شهر اقدامی ضروری است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نازیلا عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در حرکت جوامع به سمت توسعه، اظهار کرد: توجه به ایجاد، بهبود و اصلاح زیرساخت‌های فرهنگی از جمله ضرورت‌های فعلی شهر جدید سهند است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت شهر سهند به دلیل نزدیکی به مرکز استان و سکونت خانواده‌های بسیار در این شهر، ادامه داد: در سال‌های گذشته توجه چندانی به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در این شهر جدید نشده است و باید بیش از پیش در جهت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی اهتمام داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر سهند افزود: وضعیت فعلی زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این شهر در شأن ساکنان آن نبوده است و مسئولان امر باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه شهر سهند در کنار پیشرفت توسعه عمرانی به توسعه فرهنگی و ورزشی نیازمند است، تصریح کرد: شهر جدید سهند در مقایسه با شهرهای جدید دیگر، نتوانسته است از اعتبارات کلان ملی و استانی در زمینه تسریع توسعه‌گرایانه استفاده کند، لذا در این راستا شورای اسلامی شهر وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید تمام تلاش خود را برای رفاه شهروندان به کار گیرد.

کد خبر 581192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.