ارتقای سطح علمی و تجربی کارکنان فضای سبز شهرداری‌های استان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز آموزشی علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم‌نامه، ارتقای سطح علمی و تجربی تمام کارکنان شاغل در فضای سبز شهرداری‌های استان است.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تفاهم‌نامه همکاری با مرکز آموزشی علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان که امروز _شنبه بیست‌ویکم خردادماه_ به امضای طرفین رسید، اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های دوجانبه آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های مشترک و مورد توافق طرفین است.

وی با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه همکاری با مرکز آموزشی علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان، گفت: موضوع این تفاهم‌نامه بر اساس موضوعات آموزشی، پژوهشی، فناوری، علمی و فناوری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌های و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: تعهدات طرفین استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات و کارشناسان طرفین، اعطای گواهینامه معتبر آموزشی، اجرای پروژه‌های آموزشی و تحقیقاتی مشترک، دعوت از متخصصان طرفین جهت حضور در کنفرانس‌ها و سمینارها، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مشترک، فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی محققان و متخصصان، ارائه خدمات علمی کارگاهی و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای دوره‌های آموزشی، مشارکت در برگزاری کنگره‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های مشترک و همکاری در زمینه تأمین نیروی انسانی برای فعالیت‌های آموزشی این سازمان در قالب معرفی مدرس و تسهیلگر آموزشی متخصص و توانمند است.

وی با اشاره به دیگر تعهدات طرفین این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: همکاری در زمینه نیازسنجی، راهبری و اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، همفکری، همکاری و نظارت بر طرح‌های تحقیقاتی و فناوری و دوره‌های آموزشی اعلام شده از سوی این سازمان، تهیه پودمان‌های آموزشی و مستندات مطابق با استانداردهای مرکز جامع علمی کاربردی با همکاری سازمان پارک‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی آزاد کوتاه مدت به صورت مشترک طبق ضوابط مربوطه از دیگر تعهدات طرفین است.

عرفان‌منش در خصوص روش اجرای این تفاهم‌نامه، اضافه کرد: برگزاری جلسات مشترک بین طرفین، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اعلام حاصل توافق طرفین صورتجلسه و ارائه نتیجه به طرف مقابل، روش اجرای این تفاهم‌نامه است.

وی مدت زمان اجرای این تفاهم‌نامه همکاری را دو سال اعلام کرد و گفت: در صورت تمایل، تداوم فعالیت‌های مشترک طرفین قابل تمدید است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: هدف نهایی انعقاد و اجرای اصول این تفاهم‌نامه، ارتقای سطح علمی و تجربی تمام کارکنان شاغل در فضای سبز شهرداری‌های استان با بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است.

کد خبر 581123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.