عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ خردادماه

در این بسته خبری از خط کشی ۱۱۵ هزار متر از معابر و خیابان‌های قرچک تا تداوم سم‌پاشی فضای سبز زنجان و جمع‌آوری ۶۴ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خط کشی ۱۱۵ هزار متر از معابر و خیابان‌های قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: به منظور افزایش سطح ایمنی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی، ۱۱۵ هزار متر از معابر قرچک خط‌کشی شد.

تداوم سم‌پاشی فضای سبز زنجان تا ۲۰ روز آینده

محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: طغیان برخی از آفات گیاهی رایج شامل انواع شته‌ها از جمله شته‌های خونی و نیز سایر آفات در این بازه از سال روی درختان سطح شهر به ویژه انواع گونه‌های اقاقیا، نارون و کاتالپا مشاهده می‌شود.

برقراری ۱۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ سمنان

رضا رهایی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع ۱۶۶ مورد حادثه و برقراری ۱۷۰۰ تماس با سامانه آتش‌نشانی طی یک ماه گذشته خبر داد.

توزیع ۷ هزار تن آسفالت در معابر شهر هشتگرد

علی یعقوبی، شهردار هشتگرد از توزیع بیش از هفت هزار تن آسفالت در معابر این شهر خبر داد و گفت: نهضت آسفالت با نظارت شبانه‌روزی کارشناسان حوزه عمرانی از دو ماه پیش آغاز و تاکنون بالغ بر هفت هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شهری توزیع شده است.

ایمن‌سازی ورودی و خروجی شهرک دانش قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح ایمن‌سازی ورودی و خروجی شهرک دانش برای افزایش ایمنی تردد خودروها و جلوگیری از وقوع تصادف در این محدوده تهیه شده است.

جان تازه در کالبد معابر شاهین‌شهر

هادی ابراهیمیان، مسؤول راه، باند و ترافیک معاونت فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر گفت: عملیات اجرایی ۲۳۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح شاهین شهر آغاز شده که تاکنون این حجم از کار در ادوار شهرداری بی نظیر بوده است.

جمع‌آوری ۶۴ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تداوم عملیات لایروبی و تخلیه سپتیک و کانال‌های سطح شهر توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح شهر، عملیات پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر و تخلیه سپتیک مناطق یک، دو و شش با جمع‌آوری حدود ۶۴ تن زباله در طول هفته گذشته توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

بهره‌برداری از بوستان‌های محله‌ای ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: این بوستان‌ها با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری، خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب، افزایش سطح سلامت شهروندان و ارتقای زیبایی بصری احداث شده است.

کد خبر 581120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.