پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

در نیمه دوم بازار امروز شاهد کاهش قیمت آخرین معامله نسبت به قیمت پایانی بودیم و بر اساس موارد ذکر شده پیش بینی می‌شود که بازار فردا در نیمه ابتدای خود، روند منفی در پیش بگیرد و در نیمه دوم نیز سطح تقاضا بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز حجم و ارزش معاملات به صورت چشمگیری نسبت به روز چهارشنبه کاهش یافت.

ارزش معاملات از شش هزار میلیارد تومان به محدوده سه هزار میلیارد و حجم از ۹ میلیارد به پنج میلیارد تومان کاهش یافت و در مجموع یک بازار متعادل به سمت منفی را سپری کردیم.

بازار از کمبود نقدینگی رنج می‌برد، مدتی است که اثر تورمی بر روی بازار اعمال نمی‌شود و قیمت سهام در بازار سرمایه متناسب با تورم کشور رشد نکرده است.

محدوده مقاومتی یک میلیون ۵۳۰ هزار واحدی که در پیش روی شاخص کل است. اثر منفی بر روند کلی بازار دارد و از طرف دیگر حمایت‌های کافی از بازار سرمایه نمی‌شود. در بازار روز جاری شاهد افزایش نرخ بهره بین بانکی به محدوده ۲۰.۵۷ درصد بودیم که نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

در نیمه دوم بازار امروز شاهد کاهش قیمت آخرین معامله نسبت به قیمت پایانی بودیم و بر اساس موارد ذکر شده پیش بینی می‌شود که بازار فردا در نیمه ابتدای خود، روند منفی در پیش بگیرد و در نیمه دوم سطح تقاضا بهبود یابد.

کد خبر 581101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.