همیلتون و دردسرهای گرند پری در آذربایجان

قهرمان هفت دوره جهان امیدوار است که او و تیمش بتوانند زمان پیش از مرحله مقدماتی به کورس بازگردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از یورو اسپورت، لوئیس همیلتون امسال در مرسدس با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و در حال حاضر در رده ششم رانندگان قرار دارد.

لوئیس همیلتون، راننده مرسدس بنز می‌گوید که در تمرین خود پیش از برگزاری مسابقه گرندپری آذربایجان در باکو کمی احساس درد داشته است. پس از آنکه قوانینی قبل از شروع فصل ۲۰۲۲ به منظور ایجاد مسابقات نزدیک تر و سبقت آسان‌تر وضع شد، انجام برخی از حرکات تمرینی برای اکثر تیم‌ها در پیست فرمول یک مشکل ساز شده است.

عبور جریان هوا در زیر بدنه خودروها به عنوان یکی از مشکلات اصلی رانندگان فرمول یک محسوب می‌شود و این مشکلی است که به ویژه در سال جاری مرسدس را تحت تأثیر قرار داده و همیلتون کاملاً از آن آگاه است. این راننده ۳۷ ساله پس از پایان دور تمرینی با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم گفت: از پس مشکلاتی که برایم ایجاد شده بر می‌آیم اما کمی درد دارم. در دورهای پایان سرعت بسیار زیادی داریم و به همین دلیل ماشین‌ها انحراف و ناپایداری زیادی دارند.

جورج راسل، هم تیمی همیلتون که هفتم شد، گفته است که قوانین جدید نیاز به بررسی مجدد دارند: ایده خوبی نیست که برای چهار سال آینده چنین مشکلاتی داشته باشیم و در این شرایط مسابقه دهیم. باید در این رابطه صحبت شود چرا که همه تحت تأثیر چنین شرایطی هستند. الان ماشین‌ها بسیار نزدیک به زمین حرکت می‌کنند و کنترل خودروها در پیچ دیوانه کننده است.

کارلوس ساینز از فراری که در رتبه پنجم جای گرفت، اذعان کرد که مشکلی مشابه مرسدس بنز دارد و باید به این مسئله رسیدگی شود.

کد خبر 581071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.