آغاز روند افزایشی دمای هوای اصفهان از دو روز آینده/گردوخاک محلی در نیمه شرقی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال وزش باد شدید همراه با گردوخاک محلی در نیمه‌شرقی خبر داد و گفت: از دو روز آینده تا پایان هفته، روند دما روبه‌افزایش خواهد بود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده روی استان است و وضعیت جوی در بیشتر مناطق به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه شرقی استان به ویژه در روز یکشنبه احتمال گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وقوع غبار محلی مناطق مرکزی در روز یکشنبه افزود: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و بیشینه دمای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه کاهش و کمینه دمای هوا یک تا دو درجه افزایش می‌یابد و از دو روز آینده تا پایان هفته روند دما رو به افزایش خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه استان را مهاباد با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین شهرستان استان نیز بوئین‌میاندشت با دمای هشت درجه است.

کد خبر 581038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.