اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از پایان مسابقات دو و میدانی و دوچرخه‌سواری بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در مجموعه پارک سیمرغ و در مرکز آموزش شهروندی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف توجه به ورزش بانوان در دو ایستگاه دو میدانی و دوچرخه‌سواری برگزار شد، افزود: در رده سنی بزرگسالان مریم میرزایی قهرمان شد و ریحانه کاشانی‌فر و سمانه پورحسین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان و نوجوانان ریحانه حاجی‌قاسمی، پرنیا صفامنصوری و فاطمه بختیاری عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نجم با بیان اینکه برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت‌های مختلف، موجب افزایش نشاط، تحرک و ترویج ورزش میان اقشار مختلف می‌شود، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف ایجاد نشاط میان بانوان و حفظ سلامت روح و جسم آنان، همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در استان سمنان اقدام کرده است.

وی گفت: این مسابقات جمعه بیستم خردادماه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت ورزش‌های سه‌گانه شهرستان سمنان و باشگاه دوچرخه‌سواری بانوان رکاب‌زنان پیشرو برگزار شد.

کد خبر 581019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.